متاسفانه کتاب “ ۴ ستون تجربه مشتری “ موجود نیست.

اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از ناشر بخواهید نسخه دیجیتال کتاب را در فراکتاب عرضه نماید تا از مزایای نسخه دیجیتال بهره‌مند شوید
مشخصات ناشر:
تقاضای کتاب از ناشر
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.

چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
978-622-7592-47-4
سرشناسه
بریدی-سزانا، آدریان
مشخصات نشر
تهران: ادیبان روز‏‫، ‏‫۱۴۰۱.‬‬
مشخصات ظاهری
‏‫۱۶۴ ص.‬: مصور‏‫؛ ۵/۱۴×۵/۲۱ س‌م.‬
وضعیت فهرست نویسی
فاپا
يادداشت
‏‫عنوان اصلی: The four CX Pillars to grow your business now: the customer experience manager playbook,2020.‎‬‬
عنوان دیگر
کتاب راهنمای مدیریت تجربه مشتری (CX).
عنوان گسترده
چهار ستون تجربه مشتری.
موضوع
خدمات مشتری
شناسه افزوده
سازگار، صادق، ‏‫۱۳۷۰‏-‬، مترجم
رده بندی کنگره
‏‫‭HF۵۴۱۵/۵
رده بندی دیویی
‏‫‭۶۵۸/۸۱۲‏‫‬‭‏‫‬‭
شماره کتابشناسی ملی
۸۸۸۵۰۲۲
اطلاعات رکورد کتابشناسی
فاپا
تعداد صفحه
164
قیمت
700000
طول
5.2
عرض
5.14

کسانی که دنبال کتاب “۴ ستون تجربه مشتری” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند:

نمایش بیشتر