متاسفانه کتاب “ بازاریابی سبز از مسئولیت اجتماعی تا استراتژی بازاریابی‏‫ “ موجود نیست.

اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از ناشر بخواهید نسخه دیجیتال کتاب را در فراکتاب عرضه نماید تا از مزایای نسخه دیجیتال بهره‌مند شوید
مشخصات ناشر:
تقاضای کتاب از ناشر
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.

چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
978-622-7217-91-9
سرشناسه
برجعلی‌لو، شهلا، ‏‫۱۳۵۷ - ‏‬
مشخصات نشر
‏‫تهران ‭‬‏‫: آوای اندیشه ‭‬‫، ۱۴۰۱. ‭‬
مشخصات ظاهری
‏‫۱۳۰ص. ‭‬‏‫: نمودار. ‭‬‏‫؛ ۱۷ × ۲۴ س‌م. ‭‬
وضعیت فهرست نویسی
فیپا
یادداشت
‏‫کتابنامه: ص. [۱۲۵] - ۱۳۰. ‭‬
موضوع
بازاریابی سبز
شناسه افزوده
روازژیان‏‫، آرش، ‏‫۱۳۶۳‏‏‏-‬
رده بندی کنگره
‏‫‬‮‭HF۵۴۱۳‏‫‭‏‫‬‭‬‏‫‭‭ ‭‬
رده بندی دیویی
‏‫‭‭۶۵۸/۸۰۲
شماره کتابشناسی ملی
۸۸۸۵۳۴۸
اطلاعات رکورد کتابشناسی
فیپا
تعداد صفحه
130
طول
24
عرض
17

کسانی که دنبال کتاب “بازاریابی سبز از مسئولیت اجتماعی تا استراتژی بازاریابی‏‫” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند:

نمایش بیشتر