متاسفانه کتاب “ مدیریت استراتژیک برند “ موجود نیست.

اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از ناشر بخواهید نسخه دیجیتال کتاب را در فراکتاب عرضه نماید تا از مزایای نسخه دیجیتال بهره‌مند شوید
تقاضای کتاب از ناشر
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.

چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
978-622-6663-56-4
سرشناسه
کلر، کوین لین، ‏‫۱۹۵۶ - ‏ م.
مشخصات نشر
تهران: سیته، ‏‫۱۴۰۱ -‏‬
مشخصات ظاهری
‏‫ج.‬: مصور، جدول.
وضعیت فهرست نویسی
فیپا
يادداشت
‏‫عنوان اصلی:‭Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity,4th ed,c2013.
موضوع
کالا‌های مارک‌دار -- مدیریت
شناسه افزوده
جلالی، سیدمهدی، ‏‫۱۳۵۶ -‏، مترجم
رده بندی کنگره
‏‫‭HD۶۹
رده بندی دیویی
‏‫‭۶۵۸/۸۲۷
شماره کتابشناسی ملی
۸۹۲۸۷۳۵
اطلاعات رکورد کتابشناسی
فیپا

کسانی که دنبال کتاب “مدیریت استراتژیک برند” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند:

نمایش بیشتر