ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از
ناشر
بخواهید
نسخه دیجیتال
کتاب را در
فراکتاب
عرضه نماید تا از
مزایای نسخه دیجیتال بهرهمند شوید
شماره همراه خود را وارد کنید تا در صورت فراهم شدن کتاب به شما اطلاع دهیم
خبرم کن
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.
چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
978-622-08-4298-9
سرشناسه
حقیقی، محمدرضا، ۱۳۵۳ -
مشخصات نشر
تهران: موسسه آموزشی تالیفی ارشدان، ۱۴۰۱.
مشخصات ظاهری
۸۸ ص.: مصور؛ ۵/۱۴ × ۵/۲۱ سم.
وضعیت فهرست نویسی
فاپا
يادداشت
پشت جلد به انگلیسی: Mohammadreza Haghighi, Nahid Khoshnevis, Babak Shayesteh. Media literacy (the role of public relations in expanding media literacy).
عنوان دیگر
نقش روابط عمومی در گسترش سواد رسانهای.
موضوع
سواد رسانهای
شناسه افزوده
خوشنویس، ناهید، ۱۳۵۷-
شناسه افزوده
شایسته، بابک، ۱۳۵۰-
رده بندی کنگره
P۹۶
رده بندی دیویی
۳۰۲/۲۳
شماره کتابشناسی ملی
۸۹۳۸۲۱۹
اطلاعات رکورد کتابشناسی
فاپا
تعداد صفحه
88
قیمت
600000
طول
5.2
عرض
5.14
نکته ای درباره این کتاب
چنانچه نکتهای درباره این کتاب سراغ دارید برای راهنمایی بیشتر دیگران وارد کنید.
راهی برای پیدا کردن کتاب
چنانچه راهی برای پیدا کردن کتاب سراغ دارید، شماره تماس یا لینک سایت مورد نظر را برای استفاده دیگران
وارد کنید
کسانی که دنبال کتاب “سواد رسانهای” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند: