متاسفانه کتاب “ معنابخشی به برند “ موجود نیست.

اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از ناشر بخواهید نسخه دیجیتال کتاب را در فراکتاب عرضه نماید تا از مزایای نسخه دیجیتال بهره‌مند شوید
تقاضای کتاب از ناشر
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.

چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
978-622-327-024-6
سرشناسه
پروبست، امانوئل
مشخصات نشر
تهران : ترمه ‏‫، ‏‫۱۴۰۱.‬‬
مشخصات ظاهری
۱ج. (بدون شماره‌گذاری).: مصور.
وضعیت فهرست نویسی
فاپا
يادداشت
‏‫عنوان اصلی: ‭ Brand hacks : how to build brands by fulfilling the consumer quest for meaning, 2019.
يادداشت
عنوان روی جلد: معنابخشی به برند: برندسازی از طریق خدمات‌دهی به مشتریان معناگرا، برای نخستین بار اثری مملو از معنا، ... .
یادداشت
کتابنامه.
عنوان روی جلد
معنابخشی به برند: برندسازی از طریق خدمات‌دهی به مشتریان معناگرا، برای نخستین بار اثری مملو از معنا، ... .
عنوان دیگر
چگونه می‌توان با تحقق بخشیدن به تلاش‌های مصرف‌کننده معناگرا برندی مناسب ایجاد نمود.
موضوع
برندسازی (بازاریابی)
موضوع
Branding (Marketing)
شناسه افزوده
قبادی لموکی، تحفه‏‫، ‏۱۳۶۲‏‫‏-، مترجم
شناسه افزوده
نثایی، وحید، ‏‫۱۳۵۸ - ‬، مترجم
شناسه افزوده
حاجی‌بابایی، حسین، ‏‫۱۳۶۲‏-، مترجم
رده بندی کنگره
‏‫‬‭HF۵۴۱۵/۱۲۵۵‏‬
رده بندی دیویی
‏‫‬‭۶۵۸/۸۲۷‬
شماره کتابشناسی ملی
۸۹۱۰۹۱۳
قیمت
950000

کسانی که دنبال کتاب “معنابخشی به برند” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند:

نمایش بیشتر