متاسفانه کتاب “ روند تصمیم‌گیری مشتریان برای خرید در شبکه‌های اجتماعی “ موجود نیست.

اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از ناشر بخواهید نسخه دیجیتال کتاب را در فراکتاب عرضه نماید تا از مزایای نسخه دیجیتال بهره‌مند شوید
مشخصات ناشر:
تقاضای کتاب از ناشر
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.

چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
978-600-8107-37-8
سرشناسه
افشار، امیرحسین، ‏‫۱۳۶۲ -‎‏‬
مشخصات نشر
تهران: مکتب آروین‏‫، ۱۴۰۱.‬
مشخصات ظاهری
س، ۱۹۳ص.‬: جدول، نمودار‏‫؛ ‏‫‎۲۱/۵×۱۴/۵س‌م.‬‬
وضعیت فهرست نویسی
فاپا
موضوع
خرید از راه دور -- ایران -- نمونه‌پژوهی
شناسه افزوده
رسول‌خانی، امیرالله، ‏‫۱۳۵۶ -‏‬
شناسه افزوده
تقوی، مبینا‫، ۱۳۷۶‏‬-
رده بندی کنگره
‏‫‭HF۵۵۴۸/۳۲۵‬‬‬
رده بندی دیویی
‏‫‬‮‭۶۵۸/۷۲۰۹۵۵
شماره کتابشناسی ملی
۸۹۱۰۹۲۵
اطلاعات رکورد کتابشناسی
فاپا
تعداد صفحه
193
قیمت
600000
طول
14.5
عرض
21.5

کسانی که دنبال کتاب “روند تصمیم‌گیری مشتریان برای خرید در شبکه‌های اجتماعی” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند:

نمایش بیشتر