متاسفانه کتاب “ بازاریابی برای شرکت‌های تعاونی “ موجود نیست.

اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از ناشر بخواهید نسخه دیجیتال کتاب را در فراکتاب عرضه نماید تا از مزایای نسخه دیجیتال بهره‌مند شوید
تقاضای کتاب از ناشر
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.

چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
978-600-8923-57-2
سرشناسه
محمودزاده، مهدی، ‏‫۱۳۵۶‏‏‏-‬
مشخصات نشر
تهران: فکر بکر‏‫، ۱۴۰۱.‬
مشخصات ظاهری
‏‫۲۸۶ص. : مصور ، جدول .
وضعیت فهرست نویسی
فاپا
يادداشت
کتاب حاضر با حمایت مادی و معنوی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی منشتر شده است .
یادداشت
کتابنامه .
موضوع
بازاریابی
شناسه افزوده
محمدی، محمد، ‏‫۱۳۵۴ شهریور -‏‏‏
شناسه افزوده
ايران. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی
رده بندی کنگره
‏‫‬‮‭HF۵۴۱۵
رده بندی دیویی
‏‫‬‮‭۶۵۸/۸
شماره کتابشناسی ملی
۸۹۱۰۹۲۹
اطلاعات رکورد کتابشناسی
فاپا
تعداد صفحه
286

کسانی که دنبال کتاب “بازاریابی برای شرکت‌های تعاونی” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند:

نمایش بیشتر