متاسفانه کتاب “ جریانهای اصلی در نظریه و پژوهش ارتباطات جمعی “ موجود نیست.
اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از
ناشر
بخواهید
نسخه دیجیتال
کتاب را در
فراکتاب
عرضه نماید تا از
مزایای نسخه دیجیتال بهرهمند شوید
مشخصات ناشر:
تهرانسازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی،1401.
من متقاضی این کتاب هستم
شماره همراه خود را وارد کنید تا در صورت فراهم شدن کتاب به شما اطلاع دهیم
خبرم کن
0
نفر
متقاضی این کتاب هستند
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.
چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
978-622-94716-7-8
سرشناسه
برایانت، جنینگز
مشخصات نشر
تهرانسازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی،۱۴۰۱.
مشخصات ظاهری
۱۱۴ص.: جدول، نمودار؛۵/۱۴×۵/۲۱سم.
وضعیت فهرست نویسی
فاپا
يادداشت
کتاب حاضر ترجمه مقالهای با عنوان " Theory and Research in Mass Communication" است.
یادداشت
کتابنامه: ص.[۹۹] - ۱۱۴.
موضوع
ارتباط
شناسه افزوده
میرن، دورینا
شناسه افزوده
Miron, Dorina
شناسه افزوده
سلیمانیساسانی، مجید، ۱۳۶۲-، مترجم
شناسه افزوده
سازمان تبلیغات اسلامی. حوزه هنری. پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
رده بندی کنگره
P۹۰
رده بندی دیویی
۳۰۲/۲
شماره کتابشناسی ملی
۸۹۱۲۱۴۱
اطلاعات رکورد کتابشناسی
فاپا
تعداد صفحه
114
طول
5.2
عرض
5.14
نکته ای درباره این کتاب
چنانچه نکتهای درباره این کتاب سراغ دارید برای راهنمایی بیشتر دیگران وارد کنید.
راهی برای پیدا کردن کتاب
چنانچه راهی برای پیدا کردن کتاب سراغ دارید، شماره تماس یا لینک سایت مورد نظر را برای استفاده دیگران
وارد کنید
کسانی که دنبال کتاب “جریانهای اصلی در نظریه و پژوهش ارتباطات جمعی” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند: