متاسفانه کتاب “ بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی گردشگری بر تمایلات رفتاری گردشگران با توجه به نقش میانجی نگرش و رضایت گردشگران (مطالعه موردی استان سمنان) “ موجود نیست.
اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از
ناشر
بخواهید
نسخه دیجیتال
کتاب را در
فراکتاب
عرضه نماید تا از
مزایای نسخه دیجیتال بهرهمند شوید
شماره همراه خود را وارد کنید تا در صورت فراهم شدن کتاب به شما اطلاع دهیم
خبرم کن
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.
چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
978-622-94171-5-7
سرشناسه
نظری، زهرا، ۱۳۷۳-
مشخصات نشر
سمنان: ارمغان ارسطو، ۱۴۰۱.
مشخصات ظاهری
[۲۴۳]ص.: جدول، نمودار.
وضعیت فهرست نویسی
فاپا
یادداشت
کتابنامه: ص. ۲۲۵ - ۲۳۵.
موضوع
گردشگری -- ایران -- بازاریابی -- نمونهپژوهی
رده بندی کنگره
G۱۵۵
رده بندی دیویی
۳۳۸/۴۷۹۱۰۹۵۵
شماره کتابشناسی ملی
۸۹۳۷۹۰۵
اطلاعات رکورد کتابشناسی
فاپا
تعداد صفحه
243
قیمت
1500000
نکته ای درباره این کتاب
چنانچه نکتهای درباره این کتاب سراغ دارید برای راهنمایی بیشتر دیگران وارد کنید.
راهی برای پیدا کردن کتاب
چنانچه راهی برای پیدا کردن کتاب سراغ دارید، شماره تماس یا لینک سایت مورد نظر را برای استفاده دیگران
وارد کنید
کسانی که دنبال کتاب “بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی گردشگری بر تمایلات رفتاری گردشگران با توجه به نقش میانجی نگرش و رضایت گردشگران (مطالعه موردی استان سمنان)” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند: