متاسفانه کتاب “ بررسی تاثیر هویت سازمانی بر عملکرد کارآمد خدمات مشتری و تعهد عاطفی با توجه به نقش میانجی سیاستهای سیستم پاداش “ موجود نیست.
اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از
ناشر
بخواهید
نسخه دیجیتال
کتاب را در
فراکتاب
عرضه نماید تا از
مزایای نسخه دیجیتال بهرهمند شوید
شماره همراه خود را وارد کنید تا در صورت فراهم شدن کتاب به شما اطلاع دهیم
خبرم کن
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.
چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
978-622-5799-41-7
سرشناسه
علیخانی، مسعود، ۱۳۵۵-
مشخصات نشر
تهران: سخنکده، ۱۴۰۱.
مشخصات ظاهری
۱۴۱ ص.: جدول، نمودار ؛ ۵/۱۴×۵/۲۱ سم.
وضعیت فهرست نویسی
فاپا
یادداشت
کتابنامه: ص. [۱۲۷] - ۱۴۰.
موضوع
تعهد سازمانی -- ایران -- تهران -- نمونهپژوهی
رده بندی کنگره
HD۵۸/۷
رده بندی دیویی
۶۵۸/۳۱۴۰۹۵۵
شماره کتابشناسی ملی
۸۹۳۸۹۸۹
اطلاعات رکورد کتابشناسی
فاپا
تعداد صفحه
141
قیمت
450000
طول
5.2
عرض
5.14
نکته ای درباره این کتاب
چنانچه نکتهای درباره این کتاب سراغ دارید برای راهنمایی بیشتر دیگران وارد کنید.
راهی برای پیدا کردن کتاب
چنانچه راهی برای پیدا کردن کتاب سراغ دارید، شماره تماس یا لینک سایت مورد نظر را برای استفاده دیگران
وارد کنید
کسانی که دنبال کتاب “بررسی تاثیر هویت سازمانی بر عملکرد کارآمد خدمات مشتری و تعهد عاطفی با توجه به نقش میانجی سیاستهای سیستم پاداش” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند: