متاسفانه کتاب “ رویکرد شناختی به بازاریابی “ موجود نیست.
اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از
ناشر
بخواهید
نسخه دیجیتال
کتاب را در
فراکتاب
عرضه نماید تا از
مزایای نسخه دیجیتال بهرهمند شوید
شماره همراه خود را وارد کنید تا در صورت فراهم شدن کتاب به شما اطلاع دهیم
خبرم کن
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.
چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
978-622-288-298-3
سرشناسه
زوراویتسکی، لئون
مشخصات نشر
تهران: زرنوشت، ۱۴۰۳.
مشخصات ظاهری
۴۵۹ ص.: مصور،جدول، نمودار.
وضعیت فهرست نویسی
فاپا
يادداشت
عنوان اصلی: Neuromarketing : exploring the brain of the consumer, 2010.
يادداشت
کتاب حاضر قبلا با عنوان "بازاریابی عصبی کنکاش در مغز مصرفکننده (بازاریابی عصب پایه)" و ترجمه کامبیز حیدرزاده، حسینعلی سلطانی توسط انتشارات علم در سال ۱۳۹۲ منتشر شده است.
یادداشت
واژهنامه.
عنوان دیگر
بازاریابی عصبی کنکاش در مغز مصرفکننده (بازاریابی عصب پایه).
موضوع
بازاریابی عصبی
شناسه افزوده
وفائی، محمدرضا، ۱۳۶۵ تیر-، مترجم
رده بندی کنگره
HF۵۴۱۵/۱۲۶۱۵
رده بندی دیویی
۶۵۸/۸۳۴۲
شماره کتابشناسی ملی
۸۹۴۲۷۸۵
اطلاعات رکورد کتابشناسی
فاپا
تعداد صفحه
459
قیمت
5000000
نکته ای درباره این کتاب
چنانچه نکتهای درباره این کتاب سراغ دارید برای راهنمایی بیشتر دیگران وارد کنید.
راهی برای پیدا کردن کتاب
چنانچه راهی برای پیدا کردن کتاب سراغ دارید، شماره تماس یا لینک سایت مورد نظر را برای استفاده دیگران
وارد کنید
کسانی که دنبال کتاب “رویکرد شناختی به بازاریابی” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند: