متاسفانه کتاب “ رویکردی مدیریت محور به اصول و رویه‌های بازاریابی “ موجود نیست.

اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از ناشر بخواهید نسخه دیجیتال کتاب را در فراکتاب عرضه نماید تا از مزایای نسخه دیجیتال بهره‌مند شوید
مشخصات ناشر:
تقاضای کتاب از ناشر
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.

چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
978-622-98457-0-7
سرشناسه
هالنسن، سوند
مشخصات نشر
کیش: آوای جزیره‏‫،۱۴۰۱. ‬
مشخصات ظاهری
‏‫۴۰۰ص. ‬: مصور، جدول، نمودار.
وضعیت فهرست نویسی
فیپا
يادداشت
‏‫عنوان اصلی: ‭Marketing: principles and practice : a management-oriented approach, 4ed, 2021.
یادداشت
کتابنامه.
موضوع
بازاریابی
شناسه افزوده
اوپرسنیک، مارک اولیور، ‏‫۱۹۶۹ - م.‏‬
شناسه افزوده
Opresnik, Marc O. (Marc Oliver)
شناسه افزوده
سلجوقی‌نژاد، محمدمهدی، ‏‫۱۳۷۳‏‏‏‏‏‏‏-‬، مترجم
شناسه افزوده
خسروی‌پورپریسا‏‫۱۳۷۲‏‏‏‏‏‏‏‏-‬، مترجم
رده بندی کنگره
‏‫‬‭HF۵۴۱۵‏
رده بندی دیویی
‏‫‬‭۶۵۸/۸
شماره کتابشناسی ملی
۸۹۴۵۰۴۵
اطلاعات رکورد کتابشناسی
فیپا
تعداد صفحه
400
قیمت
1950000