متاسفانه کتاب “ شناخت عوامل موثر برای ارائه خدمات با کیفیت‏‫ “ موجود نیست.

اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از ناشر بخواهید نسخه دیجیتال کتاب را در فراکتاب عرضه نماید تا از مزایای نسخه دیجیتال بهره‌مند شوید
مشخصات ناشر:
تقاضای کتاب از ناشر
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.

چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
978-622-310-229-5
سرشناسه
باباگپ‌پور، محمدرضا، ‏‫۱۳۴۳‏‏‏-‬
مشخصات نشر
تهران: مانیان‏‫،۱۴۰۱.‮‬
مشخصات ظاهری
‏‫۴۲ص.‬‏‫: مصور، جدول‬، نمودار.‬‮‏‫؛۵/۱۴×۵/۲۱س‌م.‬
وضعیت فهرست نویسی
فاپا
یادداشت
‏‫کتابنامه: ص. ۴۱.‬
موضوع
رستوران‌ها -- بازاریابی
رده بندی کنگره
‏‫‬‮‭TX۹۱۱/۳
رده بندی دیویی
‏‫‬‮‭۶۴۷/۹۵۰۶۸۸
شماره کتابشناسی ملی
۸۹۴۷۶۴۰
اطلاعات رکورد کتابشناسی
فاپا
تعداد صفحه
42
قیمت
350000
طول
5.2
عرض
5.14

کسانی که دنبال کتاب “شناخت عوامل موثر برای ارائه خدمات با کیفیت‏‫” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند:

نمایش بیشتر