متاسفانه کتاب “ بازاریابی‌ بین‌المللی‌ “ موجود نیست.

اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از ناشر بخواهید نسخه دیجیتال کتاب را در فراکتاب عرضه نماید تا از مزایای نسخه دیجیتال بهره‌مند شوید
مشخصات ناشر:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)
من متقاضی این کتاب هستم
0 نفر متقاضی این کتاب هستند
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.

چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
9644593677
سرشناسه
بابائی‌ زکلیکی‌، محمدعلی‌، ‏‫1332 - ‏
مشخصات نشر
‏‫تهران‌‬‏‫: سازمان‌ مطالعه‌ و تدوین‌ کتب‌ علوم‌ انسانی‌ دانشگاهها (سمت‌)‬‏‫، 1378.‭‬‬
مشخصات ظاهری
‏‫ده‌، 278 ص‌.‬‬‏‫: مصور، جدول‌، نمودار.
فروست
‏‫سازمان‌ مطالعه‌ و تدوین‌ کتب‌ علوم‌ انسانی‌ دانشگاهها (سمت‌)‬‏‫؛ 367‬‏‫. مدیریت‬‏‫؛ 20.‬
يادداشت
‏‫پشت‌ جلد به‌ انگلیسی‌:.‬ ‬‭Mohammad ALi Babaie zakliki. International Marketing
يادداشت
چاپ‌ دوم‌: 1380.
يادداشت
چاپ‌ سوم‌: تابستان 1382.
يادداشت
چاپ چهارم: تابستان 1385.
يادداشت
چاپ پنجم: بهار 1386.
يادداشت
چاپ ششم: بهار 1387.
یادداشت
‏‫کتابنامه‌: ص‌. 277 - 278؛ همچنین‌ به‌ صورت‌ زیرنویس‌.‬
موضوع
بازرگانی بین المللی
موضوع
صادرات و واردات -- بازاریابی
شناسه افزوده
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها‏‫ (سمت)
رده بندی کنگره
‏‫‬‭‭HF1379/ب2‏‫‬‭‭ ‮ب‌‬2 1387‬
رده بندی دیویی
‏‫‬‭382/6
شماره کتابشناسی ملی
‭م‌78-19337

کسانی که دنبال کتاب “بازاریابی‌ بین‌المللی‌” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند:

نمایش بیشتر