متاسفانه کتاب “ سیاست تبلیغاتی معاویه در مقابله با حضرت علی(ع) و تاثیر آن در بیثمر ماندن کوششهای اصلاحی آن حضرت “ موجود نیست.
اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از
ناشر
بخواهید
نسخه دیجیتال
کتاب را در
فراکتاب
عرضه نماید تا از
مزایای نسخه دیجیتال بهرهمند شوید
مشخصات ناشر:
سازمان تبلیغات اسلامی، شرکت چاپ و نشر بینالملل
من متقاضی این کتاب هستم
شماره همراه خود را وارد کنید تا در صورت فراهم شدن کتاب به شما اطلاع دهیم
خبرم کن
1
نفر
متقاضی این کتاب هستند
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.
چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
9647126115
سرشناسه
عسگری، علیرضا
مشخصات نشر
تهران: سازمان تبلیغات اسلامی، شرکت چاپ و نشر بینالملل، 1379.
مشخصات ظاهری
ص 270
فروست
([سازمان تبلیغات اسلامی]، معاونت پژوهشی338)
وضعیت فهرست نویسی
فهرستنویسی قبلی
يادداشت
چاپ قبلی: سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز چاپ و نشر، 1373
علیبن ابیطالب، امام اول، 23 قبل از هجرت - 40ق.
موضوع
اسلام -- تاریخ -- از آغاز تا ق41
شناسه افزوده
سازمان تبلیغات اسلامی. شرکت چاپ و نشر بینالملل
شناسه افزوده
سازمان تبلیغات اسلامی. معاونت پژوهشی
رده بندی کنگره
BP37/36/ع5س9
رده بندی دیویی
297/951
شماره کتابشناسی ملی
م78-27841
نکته ای درباره این کتاب
چنانچه نکتهای درباره این کتاب سراغ دارید برای راهنمایی بیشتر دیگران وارد کنید.
راهی برای پیدا کردن کتاب
چنانچه راهی برای پیدا کردن کتاب سراغ دارید، شماره تماس یا لینک سایت مورد نظر را برای استفاده دیگران
وارد کنید
کسانی که دنبال کتاب “سیاست تبلیغاتی معاویه در مقابله با حضرت علی(ع) و تاثیر آن در بیثمر ماندن کوششهای اصلاحی آن حضرت” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند: