متاسفانه کتاب “ مدیریت‌ بازاریابی‌ بین‌المللی‌ “ موجود نیست.

اولین نفری باشید که برای این کتاب عکس میگذارد
ممکن است چاپ نسخه فیزیکی کتاب متوقف شده باشد. در این صورت از ناشر بخواهید نسخه دیجیتال کتاب را در فراکتاب عرضه نماید تا از مزایای نسخه دیجیتال بهره‌مند شوید
مشخصات ناشر:
تقاضای کتاب از ناشر
چنانچه در مورد این کتاب هر نوع مطلبی دارید، برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید:
راهی برای پیدا کردن کتاب
نکته ای در مورد کتاب
مطالب ارسال شده
هیچ نکته یا راهی برای یافتن کتاب توسط کاربران ارسال نشده است.

چنانچه راهی برای دانلود یا خرید این کتاب می شناسید لطفاً مطرح کنید.
مشخصات کتاب
شابک
9649119003
سرشناسه
اسماعیل‌پور، حسن‌، - 1335
مشخصات نشر
تهران‌: نگاه‌ دانش‌، 1379.
مشخصات ظاهری
416 ص‌.جدول‌، نمودار
وضعیت فهرست نویسی
فهرستنویسی‌ قبلی‌
يادداشت
پشت‌ جلد به‌انگلیسی‌:Hassan Esmailpur (DBA). International marketing management‬.
يادداشت
چاپ‌ دوم‌: 22000 :1380 ریال‌
يادداشت
چاپ‌ سوم‌: 1382؛ 25000 ریال‌
یادداشت
کتابنامه‌ به‌صورت‌ زیرنویس‌
موضوع
صادرات‌ و واردات‌ -- بازاریابی‌ -- مدیریت‌
رده بندی کنگره
HF1416‭/‮الف‌‬5م‌4
رده بندی دیویی
658/848
شماره کتابشناسی ملی
‭م‌79-800

کسانی که دنبال کتاب “مدیریت‌ بازاریابی‌ بین‌المللی‌” بوده اند، این کتاب ها را هم دیده اند:

نمایش بیشتر