امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
15,000
نظر شما چیست؟

یکی از کتاب‌های پرفروش و پرطرف‌دار دیگر برایان تریسی کتاب حرف بزن تا برنده شوی است که برای مخاطبینی نوشته شده که می‌خواهند به‌صورت درست و اصولی سخنرانی را یاد بگیرند. اگر می‌خواهید با صحبت‌کردن به اطرافیان خود نشان دهید که فردی باهوش و بااستعداد هستید نیاز است که حتماً این کتاب را بادقت مطالعه کنید.

معرفی کتاب حرف بزن تا برنده شوی

توانایی سخن گفتن با مخاطب عامل مهمی در موفقیت شما محسوب می شود. خوب سخن گفتن می تواند احترام دیگران را به همراه داشته باشد، ارزش و اعتبار شما را در شرکت افزایش دهد و توجه افرادی را که می توانند شما را یاری رسانده و درها را به رویتان بگشایند جلب نماید. همچنین توانایی خوب سخن گفتن، مردم را متقاعد می سازد که شما روی هم رفته از سایر افرادی که قادر نیستند به اندازه شما خوب سخن بگویند، با استعدادتر و fاهوش تر هستید. با ارزش ترین دارایی شما چیست؟ البته ذهن شما! یکی از با ارزش ترین مهارت هایی که در اختیار دارید، توانایی خوب اندیشیدن و ابراز خود بصورت آشکار است.

این مهارت می تواند شما را به اندازه هر استعداد دیگری -که قادرید آن را شکوفا سازید- در کسب ترفیع بیشتر و سریع تر یاری رساند. از همه مهمتر، تنها راهی که می توانید از آن طریق، مهارت خود را در یک زمینه نشان دهید، بیان نظرات و عقاید تان به طور رسا و آشکار و به صورت نوشتاری است. هنگامی که خوب سخن بگویید، مردم می گویند:«او واقعاً در مورد آنچه سخن می گوید آگاهی کامل دارد.»

نویسنده کتاب حرف بزن تا برنده شوی

برایان تریسی یکی از موفق‌ترین سخنران‌های دنیاست که کتاب‌های مختلفی در زمینه سخنرانی و فن بیان ارائه کرده است. در این کتاب تکنیک‌هایی به شما آموزش داده می‌شود تا به‌عنوان یک سخنران موفق بتوانید باشهامت و اعتمادبه‌نفس صحبت کنید و نظر تمامی افراد شنونده را جلب کنید. این مهارت بیشتر از هر مورد دیگری می‌تواند شما را در رسیدن به اهداف خود در زندگی مؤثر باشد.

فهرست کتاب

درباره ی نویسنده
مقدمه: هنر بیان
فصل 1: هنر سخنوری و بلاغت
فصل 2: برنامه ریزی و آمادگی آسان  شده است
فصل 3: اعتمادبه نفس و مهارت ذهنی
فصل 4: در حضور هر شنونده ای مقتدرانه شروع کنید
فصل 5: تسلط بر جلسات سخنرانی در حضور تعداد کمی از افراد 
فصل 6: مهارت عرضه و مذاکره در گروه های کوچک
فصل 7: سکوی مهارت: تحت تأثیر قرار دادن جمع کثیری از مخاطبان
فصل 8: مهارت صوتی: تکنیک های صوتی قدرتمند
فصل 9: ترفندهای تجارت: تکنیک های سخنرانان ماهر
فصل 10: کنترل مکان سخنرانی
فصل 11: با شور و شوق تمام به پایان برسانید؛ نفس شان را در سینه حبس کنید!
فصل 12: عرضه ی محصول یا خدمات به روشی متقاعدکننده

خرید کتاب حرف بزن تا برنده شوی

نسخه الکترونیک این کتاب را با قیمتی اندک در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید.

صفحات کتاب :
248
کنگره :
PN۴۱۲۹/۱۵‏‫‬‮‭‏‫‭‏‫‬‭/ت۴م۹ ۱۳۹۶ت
دیویی :
۸۰۸/۵۱
کتابشناسی ملی :
۵۰۴۲۰۹۸
شابک :
978-600-8137-81-8
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه هنر بیان