کتاب تا ثریا راهی نیست

جستاری در کلمات حکیم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظلله العالی) در باب اصل راهبردی خودباوری

امتیاز
5 / 3.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تا ثریا راهی نیست

کتاب تا ثریا راهی نیست نوشته محمدحسین علیجان‌زاده‌ توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

سکان دار کشتی انقلاب اسلامی به دست مقام معظم رهبری بعد از زعیم کبیر و فقید حضرت روح الله (ره) از معجزات بزرگ الهی بوده است که با گذشت بیش از دو دهه از آن واقعه روز به روز این خورشید حقانیت روشن تر می گردد و ابعاد وجودی اش در شناساندن حقانیت نمایان تر می گردد.

در این میان، کلمات مقام عظمای ولایت هم چون رودی جاری از چشمه ای زلال سرشار و دائمی است. این کلمات حکیمانه نویسنده را بر آن داشت تا با تتبع و جست و جو در میان آن ها، موضوعات مبتلابه و روز جامعه را که مورد استفاده همگان است، در این کتاب مورد بررسی قرار دهد.

گزیده کتاب تا ثریا راهی نیست

بیانات در دیدار زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی

34- حفاظت از سرمایه خودباوری
سرمایه‌ای که امام برای کشور و ملت ما ذخیره کرده است، یک سرمایه‌ی تاریخی و حیاتی است. این سرمایه و ذخیره‌ی ارزشمند، استقلال سیاسیِ ماست؛ خودباوری ملی ماست؛ خودباوری فرهنگی ماست؛ ایمان عمیق مردم ماست؛ شجاعت ملت و مسؤولان ما در مقابل تهدیدهای دشمن و فریب نخوردن در برابر تمجیدها و تطمیع‌های اوست؛ اینها درس‌هایی است که امام عزیز ما در طول ده سال با نفس گرم خود، با روش خود، با ممشای خود، به ملت ما درس داد و فضای کشور ما پُر است از این درس ارزشمند. ما باید این ذخیره را نابود نکنیم؛ ما باید این ذخیره را نفروشیم؛ ما باید این ذخیره و سرمایه‌ی ارزشمند را راکد هم نگذاریم و آن را مصرف روزانه‌ی سیاسی خودمان هم نکنیم، بلکه باید این ذخیره را با دقت و مراقبتِ تمام حفظ کنیم و از سود این ذخیره و سرمایه‌ی ارزشمند، آینده‌ی کشور و تاریخ خودمان را بسازیم.
بیانات در مراسم هفدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

صفحات کتاب :
186
کنگره :
DSR1692 ‭/ع44‏‫‬‮‭ت2 1393
دیویی :
955/0844
کتابشناسی ملی :
3674629
شابک :
9786008200338
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه تا ثریا راهی نیست