کتاب بی حد و مرز

مغزتان را بهبود دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و زندگی دلخواه خود را بسازید

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 65,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
185,000
30%
ت 129,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بی‌‌حدومرز

کتاب بی‌حدومرز، نوشته جیم کوئیک است که با ترجمه زینب موحدی و توسط انتشارات آلاچیق کتاب روانه بازار نشر شده است.

ناگفته پیداست حجم اطلاعاتی که طی چند دهه گذشته تولید شده، بسیار بیشتر از اطلاعات تولید شده در چند هزار سال گذشته است و روند تولید اطلاعات هر لحظه شتاب می‌گیرد. این اطلاعات روی هم دوران امروز را به عرصه رقابت‌های فراوان بدل کرده‌اند. افرادی که بتوانند پابه‌پای جدیدترین اطلاعات پیش بروند، مزیت رقابتی لازم برای موفقیت را نه‌تنها در عرصه‌های تحمیلی و شغلی، بلکه در سایر عرصه‌های مهم زندگی در اختیار خواهند داشت. از آنجا که هیچ قرص و دارویی وجود ندارد تا کسی را یک‌شبه نابغه کند؛ باید نابغه شدن را آموخت، نابغه شدن فرایندی است که با برنامه‌ریزی ممکن می‌شود.

کتاب «بی‌حدومرز»، برنامه‌ای است برای تقویت مغز تا بتوانیم مطالب جدید را سریع‌تر و موثرتر بیاموزیم. همچنین با ارائه راهکارهای عملی به ما می‌آموزد چطور می‌توانیم با تغذیه مناسب، تمرین، تعمق و استراحت کافی مغز آسیب‌دیده‌مان را درمان کنیم.

گزیده کتاب بی‌‌حدومرز

بزرگ‌ترین آرزوی شما چیست؟ فارغ از شوخی، اگر قرار باشد غول چراغ جادو فقط یکی از آرزوهای شما را برآورده کند، از او چه می‌خواهید؟ بی‌شک، هرکس آرزوهای دور و دراز زیادی دارد. حالا تصور کنید من غولی هستم که از چراغ جادو بیرون آمده‌ام و قرار است یکی از آرزوهای شما را در زمینۀ یادگیری برآورده کنم؛ فرقی نمی‌کند چه موضوع یا مهارتی باشد، دوست دارید چه چیزی بیاموزید؟ آموختن کدام موضوع یا مهارت، زمینه‌ساز آرزوهای بی‌پایانتان است؟ آیا این مهارت، روش صحیح یادگیری نیست؟ 
اگر روش یادگیری دقیق‌تر، سریع تر و بهتر را بدانید، می‌توانید آن را در هر کار دیگری هم استفاده کنید؛ مثلاً می‌توانید افکار و انگیزه‌های خود را مدیریت کنید یا برای آموختن زبان جدید، موسیقی، هنرهای رزمی، فنون بازاریابی، ریاضیات و... از آن بهره بگیرید. دیگر هیچ حدومرزی پیش روی شما وجود نخواهد داشت، شما به یک ابرقهرمان ذهنی تبدیل خواهید شد و انجام هر کاری برای شما ممکن می‌شود؛ چراکه شما ذهنی نامحدود دارید. 

صفحات کتاب :
332
کنگره :
‏‫‭‭‏‫‬‭‫‬‭BF۶۳۷
دیویی :
‏‫‬‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
8655824
شابک :
9786229600375
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه بی حد و مرز