امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راز قدرت، ثروت شخصیت وشهرت

کتاب راز قدرت، ثروت، شخصیت و شهرت نوشتهٔ سجاد کارخانه و رمضان صادقی مقدم است. انتشارات نظری این کتاب را منتشر کرده است.این کتاب درمورد نیروی درون، ارتباط میان دنیای بیرون و نیروی درون، ارتباط رخدادهای زندگی و نیروی درون، قدرت ذهن، قدرت ضمیر ناخودآگاه، راز ثروت و راز شهرت، آفت شهرت‌خواهی، مشهور شدن حقیقی بندگان و... سخن گفته است.

کتاب راز قدرت، ثروت، شخصیت و شهرت به تعدادی از پرسش‌های ذهنی شما دررابطه‌با موضوع‌های یادشده پاسخ خواهد داد.

گزیده کتاب راز قدرت، ثروت شخصیت و شهرت

دنیایی از افکار و اندیشه‌ها، احساسات و نیروهایی از نور، روشنایی و زیبایی، عشق و محبت و لمس زندگی خوب، در درون تمام انسان‌های این کره خاکی وجود دارد. این نیروها با آنکه نامرئی هستند و با چشم سر دیده نمی‌شوند، اما می‌توان گفت که همه‌ی افراد به نوعی آن‌ها را لمس کرده و از قدرتشان آگاه‌اند. این نیروها، در دنیای درون شماست و تحت حکومت ذهن شما قرار دارند. وقتی برخی از قوانین طبیعی جهان را کشف می‌کنیم، درواقع راه‌حلی برای سؤال‌های خود یافته‌ایم و از آنجایی که نیروی درون و دنیای آن تحت کنترل ماست، پس همه قوانین قدرتمند و همه دارایی‌های این جهان، می‌تواند در محدوده‌ی کنترل ما قرار گیرد قوانین طبیعی را درک کنیم!

انسان نمی‌تواند قوانین کائنات مثل روز و شب، قانون جاذبه و یا نیروهایی که در حوزه اختیارات او نیست (دنیای بیرون) را تغییر دهد و در آن‌ها دخل و تصرف کند، اما می‌تواند با نیروی درون که از ابتدا در دسترس او قرار داشته، از قوانین بهره برده و دنیا را به تسخیر خود درآورد. قطعا قانون جاذبه اجرام آسمانی وجود دارد، ولی می‌توان با نیروی درون وسیله‌ای مثل هواپیما ساخت که بتواند بر این جاذبه غلبه کند! و این چقدر زیباست که این نظم و این قوانین وجود دارند و می‌توان از آن‌ها بهره برد. در مقابل فرض کنید قوانینی نباشد و شما نتوانید برنامه‌ی مشخصی وضع کنید! تصور کنید که حتی سنگ روی سنگ هم بند نمی‌شود! پس این‌گونه است که انسان می‌تواند دنیای بیرون خود را بدون تغییر در قوانین طبیعی، تحت کنترل خود درآورد. کافی است به خود آید و آگاه شود که منبع تمام نیروها و قدرت‌ها در درون اوست و می‌تواند بر آن مسلط شده و با شناخت قوانین و این نظم الهی، کنترل امور را در دست گیرد.

ارتباط میان دنیای بیرون و نیروی درون زمانی که ما ارتباط میان دنیای بیرون یک انسان و دنیای درون او را باکمی تأمل و تعمق، درک کنیم، متوجه خواهیم شد که قدرت و نیروی درون انسان قادر به جذب و تحقق هر خواسته‌ای خواهد بود. راز تمام این نیروها و قدرت‌ها و همه‌ی دستاوردهای بشر در تمام ادوار تاریخ، در اندیشه‌ها و نگرش ذهنی اوست و توسط افکار اوست که خلق می‌شود. هر قدرت و نیرویی که می‌بینید، منشأ آن در درون انسان بوده و کاملا در کنترل و اختیار اوست.

صفحات کتاب :
63
کنگره :
‭BF۶۳۷
دیویی :
۱۵۸/۱‬
کتابشناسی ملی :
6212979
شابک :
978-622-209-510-9
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه راز قدرت، ثروت شخصیت و شهرت