امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
25,000
نظر شما چیست؟

نیمه پنهان ماه قسمت 16 اختصاص به سردار رشید اسلام، شهید عبدالحسین برونسی به روایت همسر، نوشته ی مهدیه داودی می باشد و روایت فتح آن را منتشر کرده است.

معرفی نیمه پنهان ماه قسمت ۱۶

نیمه پنهان ماه این بار به سراغ سردار شهید، عبدالحسین برونسی از نگاه همسر شهید، معصومه سبک خیز رفته است. ایشان در ۱۶ خرداد سال ۱۳۴۷ با هم ازدواج کردند و سال های پر هیاهو و با ارزشی را در کنار یکدیگر گذراندند.
نیمه پنهان ماه 16 به روایتگری دل نگرانی های معصومه و بزرگ کردن فرزندانش، در کنار همه ی خوشی هایی که در زندگی مشترک با عبدالحسین داشته، می پردازد.
عبدالحسین برونسی، بنایی عاشق پیشه که در سوم شهریور سال ۱۳۲۱ برای خدمت به اسلام، چشم به جهان گشود و در زمان دفاع مقدس، فرماندهی تیپ جوادالائمه(ع) استان خراسان را عهده دار بود. وی در ۲۳ اسفند ۱۳۶۳ در شرق دجله، در عملیاتی بنام بدر به شهادت رسید و مفقودالثر شد. اما پیکرش پس از ۲۷ سال پیدا و در بلوک شهدای بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد. 

برشی از نیمه پنهان ماه 16 (شهید عبدالحسین برونسی)

معصومه وقتی آمد خانه بچه ها نشسته بودند جلوی در، منتظر بودند. می خواستند بگویند چه کسی آمده باهاشان بازی کرده، برایشان سیب و گلابی هم آورده. دست مادرشان را گرفتند بردندش توی اتاق، عباس از جلوی در، پشت سر هم می گفت: «بابا اومده بود این جا.» معصومه پیش دستی ها را می دید چیده شده بودند اما میوه ای نمی دید و عباس دوباره می گفت: «مامان دیدی راست گفتم، بابا اومده بود، این جا»
...
معصومه دیگر نگران نیست. دیگر چشمش به در نیست تا ببیند عبدالحسین کی می آید. خانه خیلی وقت است، این نگرانی ها تمام شده. می داند عبدالحسین می آید. می آید به شان سر می زند، او نمی بیند، اما بچه ها می گویند: «بابا آمد و با ما بازی کرد.» می داند کجا دلش آرام می شود. هر وقت بتواند می رود آن جا، می رود حرم.

کتاب صوتی نیمه پنهان ماه 16 (شهید عبدالحسین برونسی)

نسخه ی صوتی کتاب نیمه پنهان ماه 16 (شهید عبدالحسین برونسی) با گویندگی صبا نباتیان را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلوود کرده و سپس به آن در کتابخوان فراکتاب گوش فرا دهید.

کتاب صوتی نیمه پنهان ماه 16 (شهید عبدالحسین برونسی)

سال نشر :
1391
قیمت نسخه چاپی :
500000
صفحات کتاب :
47
کنگره :
‏‫DSR۱۶۲۶‭‬ ‭/ب۴۸‏‫‬‮‭د۲ ۱۳۹۱
دیویی :
‏‫‭‬‮‭۹۵۵/۰۸۴۳۲۰۹۲
کتابشناسی ملی :
‭م‌۸۵-۱۱۷۸۰
شابک :
‫‭978-964-7529-80-8

کتاب های مشابه نیمه پنهان ماه 16 (شهید عبدالحسین برونسی)