امتیاز
5 / 5.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
16,000
خرید
28,000
14%
24,080

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پدر

کتاب پدر نوشته نرجس شکوریان فرد توسط انتشارات عهد مانا منتشر شده است.

گاهی وقت‌ها خسته‌ای. خیلی! روح و جسمت یک نوازش درست و حسابی طلب می‌کند. یک حال خوب، یک هوای پر نسیم، یک چشم‌انداز زیبا تا افق، یک تکیه‌گاه محکم، یک چشم امیدوار. یک کسی که مثل همه نباشد. همیشه باشد، هر جا و هر وقت که تو هوایش را کردی، او هوای تو را با قطره‌قطره‌ی باران وجودش، لطیف کند.

هوای بارانی نه؛ هوای آفتابی بارانی. هم آفتاب باشد، هم روشن باشد، هم قطره‌های باران؛ اگر دلت با این حرف‌ها لرزید و هوایی شد پیشنهاد من به شما مطالعه کتاب پدر اثر زیبا و جذاب نرجس شکوریان فرد است. این کتاب در وصف مولای متقیان امام علی (ع) است، وصفی تمام نشدنی از اخلاق و منش ایشان که راه مسلمان شدن و ماندن را نشان می‌دهند.باشد که راه ایشان را ادامه دهیم، ان‌شاءالله.

گزیده کتاب پدر

مرد یهودی در بیرون شهر، علی(ع) را دید. با هم همراه شدند تا رسیدند سر دو راهی. باید جدا می‌شدند. یهودی دید که او دارد همراهش می‌آید... تعجب کرد. علی(ع) گفت: - این‌که دنبالت می‌آیم، حسن همراهی است. 
بدرقه‌اش کرد. یهودی بعدها در جست‌وجوی دوست بیابانی‌اش به شهر رفت.

تازه فهمید علی(ع) کیست... مسلمان شد.  به حُسن اخلاق علی(ع) مسلمان شد. کافی، ج 2، ص 670 مسلمانی یک جاده نیست که بیفتی در آن و بروی. مسلمانی یک حیثیت است. یک راه و روش است. یک جهان است. آدابش را اگر رعایت کنی، قدمت پر برکت می‌شود. کلامت هدایت می‌شود. لبخندت انرژی‌زا، نگاهت، صدقه دادنت، خوابیدنت، نشستنت... همه هادی دیگران می‌شود... آبرو بخر برای دین خدا، نه آبرو ببر با عملکرد بد!.. 

صفحات کتاب :
95
کنگره :
4پ823ک/PIR۸۱۲۳
دیویی :
‫‭۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
۵۶۱۷۱۱۷
شابک :
978-622-6084-15-4
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه پدر