امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 74,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راز تنهایی

کتاب راز تنهایی نوشتهٔ نرجس شکوریان فرد است و نشر عهد مانا آن را منتشر کرده است. راز تنهایی، داستان یک پسر آمریکایی به نام دنیل است که اهل همه جور خطایی است؛ تا اینکه به زندان می افتد و در زندان آمریکا، با هم سلولی  مسلمانی به  نام یوسف آشنا می شود و این آشنایی باعث تغییرات و تحولات بزرگ در زندگی او می شود.

گزیده کتاب راز تنهایی

سوز سرمای هوای پاییز که به صورتش خورد، ناخودآگاه دستانش را بالا آورد و لبۀ پالتویش را صاف کرد؛ گردنش را میان آن فروبرد تا با هُرم نَفس هایش کمی بیشتر گرما را ذخیره کند. به خاطرِ مشتری، تا این وقت شب مانده بود و کارش دیر تمام شده بود و الّا متنفر بود از تاریکی و خلوتیِ شب های شهرش!

درب مغازۀ الکتریکی کوچکش را که می بست نگاهش افتاده بود به چند زن و مردی که کنار خیابان اثاثشان را می انداختند و برای خواب، درون چادر کوچکشان مچاله می شدند؛ همیشه با دیدن آن ها برایش دو حِس به وجود می آمد؛ تأسف و خوش حالی. همین که کاری داشت و درآمدش کفاف زندگی اش را می داد، خوب بود.

سوز سرما از خیالات بیرونش کشید و دستانش را تا تَه در جیب پالتو فروبرد و مُشت کرد. هنوز داشت دنبال راهِ حل برای جذب و جمعِ گرما می گشت که صدای جیغِ بلندی توجهش را جلب کرد. برای لحظه ای پاهایش از حرکت ایستاد و زمزمه ای که چند لحظه پیش شروع کرده بود را قطع کرد. جیغ های پی درپی و فریاد کمک خواستن یک زن بود که هر لحظه بلندتر سکوت شب را می شکست. با گُنگی سرش را به طرف ابتدا و انتهای خیابان چرخاند تا واقعی بودن صدا را با تصویر درک کند. در خلوتیِ شهر و تاریکیِ این ساعت بعید بود کسی، بهتر بود بگوید زنی بی عقلی کند و در خیابان باشد، در بعضی از خیابان های این شهر روز ها هم نمی شد یک زن، تنها رفت و آمد کند! حالا این ساعت شب...

صفحات کتاب :
264
کنگره :
‏‫‬‮‭PIR۸۱۲۳‭‬
دیویی :
‏‫‭۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
8810705
شابک :
978-622-7574-40-1
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه راز تنهایی