نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خودانگیزشی فوری

کتاب خودانگیزشی فوری نوشته جف دیویدسون‮‬‏‫ توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است.

اگر می‌خواهید در کار خود انگیزه داشته باشید یا به عنوان فردی خودانگیز شناخته شوید، این کتاب، مختص برای شماست.

جف دیوید سون نویسنده کتاب خودانگیزشی فوری این باور را دارد که کتابش باید به عنوان منبعی فعال به کار گرفته شود. وقتی در محل کار به بن‌بست می‌رسید، این کتاب را ورق بزنید. سه یا چهار ترفند را خواهید یافت که به شما کمک خواهند کرد. اگر از جمله افرادی هستید که برای سازنده بودن باید اقدامات پیش‌گیرانه انجام دهید، باید این کتاب را به ترتیب بخوانید.

برای بهره‌مند شدن از کتاب خودانگیزشی فوری، آن را نزد خود نگه داشته و ورق بزنید، برای این‌ که پیشرفت کنید و با مسائل زندگی رو به‌ رو شوید، این کتاب به عنوان نیروی انگیزشی به شما خواننده گرامی راهنمایی می دهد.

گزیده کتاب خودانگیزشی فوری

وظیفه‌ی خود را به روش جدیدی انجام  دهید؛ افراد وقتی می‌بینند کاری سخت، ناخوشایند و دشوار است آن را به تعویق می‌اندازند. اغلب هنگام انجام دادن کاری که نتیجه‌ی مطلوب دارد احساس خوشایندی ندارید. پیاده‌روی کردن مسافت زیاد برای کاهش وزن، یا صرفه‌جویی و پس‌انداز پولِ بیش‌تر، برای شما خوشایند نیست. یک روز خوب، وقتی کاهش وزن هدف اصلی شماست، دست به انتخاب می‌زنید و تبدیل به نسخه‌ی شفافی از خودتان می‌شوید یا روزی که پس‌انداز شما به تعادل لازم برسد، درمی‌ یابید که لذت بردن کمتر، به معنای بالا بردن سرمایه شماست.

 رالف والدو امرسونما به عادات خود شکل می‌دهیم و سپس این عادات هستند که به ما شکل می‌دهند. 

صفحات کتاب :
۱۳۴
کنگره :
‏‫‬‮‭BF۶۳۷
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۵۰/۱
کتابشناسی ملی :
۵۷۲۳۰۵۸
شابک :
978-600-6524-60-3
سال نشر :
1398
قیمت نسخه چاپی :
1400000

کتاب های مشابه خودانگیزشی فوری