نظر شما چیست؟

معرفی کتاب موفقیت درون‌‌گراها

کتاب موفقیت درون‌گراها به نگارش نانسی آنکوویتز این امکان را برای ما فراهم ساخته تا با مطالعه این اثر اعتماد‌به‌نفس از یاد برده‌ی خود را به یاد آوریم و مستحکم‌تر حفظ کنیم.

خسته شدی از این‌که هیچ کس متوجه سخت‌کوشی‌ات نمی‌شود؟ من از عمل تو آگاهم و می‌دانم که حتی «دو برابر» کار می‌کنی. چه فرد دیگری باید بداند؟

دیده شدن، چالش بزرگی برای درون‌گرایان است. ما اغلب خود را در وظایف‌مان غوطه‌ور می‌کنیم، در اعماق دنیای درونی خود فرو می‌رویم، فراموش می‌کنیم  نفسی تازه کرده و کشف دنیاهای جدید را باور کنیم.

 نانسی آنکوویتز در این کتاب توانست تجربیاتش را به اشتراک بگذارد و به افراد زیادی به ویژه درون‌گرایان کمک کند تا خودشان را آگاهانه‌تر معرفی و تبلیغ ‌کنند. او با درون‌گرایان بینش‌گر و برون‌گرایان از همه‌ی اقشار جامعه، گذشته از بزرگانی مانند کتی بلک (مجله‌های هیرست)؛ وارن بافت؛ رئیس‌جمهور بیل کلینتون؛ ست گودین؛ اروین جانسون؛ کاترین مایرز (مایرز- بریگز تراست)؛ کریگ نیومارک (بنیان‌گذار کریگ‌لیست)؛  لئونارد نیموی؛ و چیتا ریورا صحبت کرده‌ است.

آن‌چه را که می‌توانید درباره‌ی دیده‌شدن از خرد جمعی آن‌ها بیاموزید را ببینید. هدف نویسنده برای شما ارائه‌ی مکانی برای اکتشاف و سکوی پرشی است که توسط مردم و سازمان‌هایی که می‌خواهید آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار دهید، شنیده و دیده شوید. او از شما می‌خواهد که برای ایده‌های خود اعتبار بیش‌تری کسب کنید، هرجایی که می‌خواهید ملاحظه شوید بیش‌تر قابل رویت باشید، اگر این هدف شماست، درآمد بیش‌تری کسب کنید و در نهایت ایجاد مشارکت بیش‌تری در جامعه کنید.

گزیده کتاب موفقیت درون‌‌گراها

انتخاب‌های شغلی درون‌گرایان
آیا شغل انتخابی شما با شخصیت‌تان سازگار است؟ آیا باید پیوسته «مشغول باشید، یا زمان نسبتا کافی برای پردازش افکارتان در مورد این شغل دارید؟ شویا زیشی، نویسنده‌ی مسابقه‌ی شغلی (به همراه آن بیدو) می‌گوید: «شما درون‌گرایان را در همه‌ی جنبه‌های زندگی، خواهید یافت. با این حال، متوجه خواهید شد که بیش‌تر آن‌ها به دنبال حرفه‌هایی مانند زیست‌شناسی، مهندسی، برنامه‌نویسی کامپیوتر، اقتصاد و نویسندگی هستند.

این مشاغل مستلزم آن هستند که افراد بیش‌تر وقت خود را به جای کار کردن در تیم‌ها، به تنهایی صرف کنند.» در مقابل، زیشی می‌گوید که به طور معمول انتخاب‌های شغلی برون‌گرایان شامل تکنسینی اتاق اورژانس، مدیریت سازمان‌های غیرانتفاعی، مدیریت املاک و ساختمان، گویندگی برنامه‌ی ورزشی و سیاست‌مداری می‌شود. شما احتمالا می‌توانید ببینید که چرا درون‌گرایان ممکن است از این موقعیت‌های آشفته و پر سروصدا اجتناب کنند.. .

صفحات کتاب :
۲۹۹
کنگره :
‫‬‮‭HF۵۳۸۲/۶۹۳
دیویی :
۶۵۰/۱۴
کتابشناسی ملی :
۵۷۴۴۴۳۴
شابک :
978-600-6524-63-4‬
سال نشر :
1398
قیمت نسخه چاپی :
2800000

کتاب های مشابه موفقیت درون‌ گراها