امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 59,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شبکه‌ سازی درون‌گراها

کتاب شبکه سازی درون‌گراها به نوشته‌ی دوورا زاک، این امکان را به شما می‌دهد خودتان را بشناسید، روابط‌تان را بسنجید و این کنش‌ها باعث می‌شود، من جدیدی از خود خلق کنید و با من اجتماعی، با نشاط و جست‌وجوگر روبرو شوید که از من گذشته فاصله دارد، پس با خواندن این کتاب شروع کن به ساختن من جدیدی که دویدن را به نشستن ترجیح می‌دهد، قلم یا خودکار بردارید؛ چون در حین خواندن کتاب شبکه‌ سازی درون‌ گراها حتما لازم‌تان می‌شود.

زمان، ارزشمندترین دارایی شماست (مگر این که خیلی ثروتمند باشید). آیا می‌دانید برتری این کتاب نسبت به کتاب‌های موجود دیگر چیست که باید دو ساعت از زمان ارزشمندتان را برای خواندن آن صرف کنید؟
الف. به زبانی ساده و دوستانه روشی جدید و موثر برای شبکه سازی یاد می‌گیرید. 
ب. ده‌ها نکته کاربردی مرتبط یاد می‌گیرید که مستقیماً به اهداف روابط اجتماعی شما کمک می‌کند.
ث. می‌توانید با خواندن و بررسی مثال های واقعی و جالب بی‌شمار، در زمینه‌های مختلف استفاده کنید.

گزیده کتاب شبکه‌ سازی درون‌گراها

فرض کنید وارد رویدادی اجتماعی شدید و نیم ساعت دیر رسیدید. وارد اتاق بزرگی شدید و از هر طرف سالن صداهایی به گوش می‌رسد. ضربان قلب شما بالا می‌رود، نبض‌تان تندتر می‌زند، هورمون آدرنالین ترشح می‌شود. (همین طور است؟ به مفهوم داستان توجه کنید.) ذرات ریز عرق از سر و صورت شما سرازیر می‌شود. با وجود این که تازه رسیدید، ولی بی‌اختیار نگاهی به ساعت می‌اندازید. چرا به این رویداد آمدید؟

حتماً دلیل منطقی داشتید، اما فوراً دلایل از یادتان می‌رود. از این رویداد متنفر می‌شوید و دوست ندارید در این رویداد بمانید. فکر می‌کنید به جای حضور در چنین رویدادی می‌توانید استراحت کنید یا حتی کتاب بخوانید.. .

صفحات کتاب :
‫۱۵۲
کنگره :
‫‬‭‭HD۶۹
دیویی :
‫‬‭‭۶۵۰/۱۳
کتابشناسی ملی :
۷۲۸۱۵۲۵
شابک :
0-07-7402-622-978
سال نشر :
1399
قیمت نسخه چاپی :
1800000

کتاب های مشابه شبکه‌ سازی درون‌ گراها