امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
39,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها

کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها به قلم لیبوس بایندر؛ نقطه پرشی را برای ایجاد دنیایی که دوست دارید در آن زندگی کنید به شما نشان داده و شما را هدایت می‌کند تا تصمیم بگیرید چه‌قدر زمان و تلاش برای تغییر دنیا لازم است انجام دهید.

این کتاب به شما نشان خواهد داد که ایجاد تغییر، فرصتی است برای انجام آن‌چه دوست دارید. مثل (ورزش، هنر، موسیقی، باستان‌شناسی، بازی‌های ویدئویی، عرفان) فرقی ندارد، همه ما دوست داریم کاری که دوست داریم انجام دهیم.

گزیده کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها

مراقب زمان باشید: هشدار!
ما در دوره بی‌نظیر زیست‌محیطی که به طور یکسان بر انسان و محیط زیست تاثیر می‌گذارد زندگی می‌کنیم. از طوفان‌های گرمسیری خشمگین گرفته تا منقرض شدن خرس‌های قطبی، نادیده گرفتن مسائل مربوط به از دست دادن و ویرانی کل دنیا کاری دشوار است. کشمکش بر سر کنترل ناپدید شدن منابع طبیعی منجر به آوارگی، فقر، بیماری و خشم، اغلب برای کسانی که قبلا در حاشیه زندگی می‌کردند می‌شود.

مسائل حیاتی مثل این‌ها از نظر تعداد بی‌شمارند و از لحاظ درک کمی پیچیده هستند و می‌توانند غرق‌کننده، گیج‌کننده و ترسناک باشند. احساس عدم توانمندی راحت است، به همان شکلی که یک فرد نمی‌تواند امر اجتناب‌ناپذیر را متوقف کند. اگر برای مسائل سیاره زمین بیم‌ناک هستید پس واقعا توجیه شده‌اید. در هر صورت، مسائل بی‌شماری هستند که امروزه می‌توانید برای داشتن مسئولیت زیست‌محیطی بیشتر انجام دهید.

در اکثر موارد، برای ایجاد تغییر کاری بیش از یک تعهد برای تغییر رفتارهای امروزی نیاز است. وقتی وارد مکالمه‌ای در مورد موضوع محیط زیست و پیامدهای تغییر آب و هوا می‌شوید، مهم است که به صورت محلی شروع کرده و سهمی از انتخاب‌های روزانه که می‌توانند بار کمتری بر دوش زمین گذارد را به عهده بگیرید.. .

صفحات کتاب :
‫۱۱۹
کنگره :
‫‬‭‬‬‮‭HQ۲۰۴۴
دیویی :
۳۰۳/۴۸۴۰۸۴۲
کتابشناسی ملی :
۸۵۵۶۶۲۲
شابک :
978-622-7402-50-6
سال نشر :
1401
قیمت نسخه چاپی :
1400000

کتاب های مشابه روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها