کتاب بانوی عاشق (چاپی و pdf)

روایتی داستانی از بانو خدیجه (س)

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
23,700
خرید
79,000
15%
67,150
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بانوی عاشق

کتاب بانوی عاشق نوشته اعظم بروجردی از محصلات انتشارات جمکران است. رمان «بانوی عاشق» به زندگی حضرت خدیجه در دوران جوانی و ماجرای ازدواج ایشان با پیامبر می‌پردازد. حضرت خدیجه کبری بانویی است که مسلمانان از شیعه و سنی و دیگر مذاهب درباره شأن بزرگی و جلال و جبروت ایشان اتفاق نظر دارند و هم سوی باهم هستند.

در این زمان حضرت خدیجه به دنبال مرد خاصی می‌گردد و تمام خواستگارانش را رد می‌کند تا اینکه خوابی شگفت می‌بیند و بعد از دیدن این خواب اتفاق‌های بزرگی به وقوع می‌پیوندد و ….

گزیده کتاب بانوی عاشق

دخترکی سیاه‌چرده و بانمک که کمی گونه‌هایش را سرخ کرده بود، با چشمانی زیبا که سفیدۀ آن سیاهی را پاره کرده، به بیرون جسته بود و به‌شدت خودنمایی می‌کرد، رخ‌دررخ صفورا ایستاده بود و فریاد می‌زد: «باز هم خواستگار؟ » دخترک بازیگوش، چموش و کنجکاو بود. هر کاری را که به او می‌سپردند، برایش سنگین و طاقت‌فرسا بود و تلاش می‌کرد خود را از رنج آن خلاص کند و به‌کارهای دخترانۀ خویش برسد.

بیشتر از هرچیزی از کارِ خانه رنج می‌برد؛ از رفت‌وروب و ظرفشویی بیزار بود؛ می‌توانست عمری را در آشپزخانه سر کند و غذاهای من‌درآوردی بپزد، اما دمی به تمیز کردن آشپزخانه نپردازد.

صفحات کتاب :
184
کنگره :
‫‭PIR۸۳۳۵
دیویی :
۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
۸۸۳۳۱۳۵
شابک :
978-964-9737-64-5
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه بانوی عاشق