امتیاز
5 / 3.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
رایگان
خرید
25,000
15%
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دوباره بابل

کتاب دوباره بابل نوشته فاطمه رحیمی است و در انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده است.

دوباره بابل داستان عاشقانه – سیاسی و پرکشش در بستر وقایع دی ماه 96 است که عشق ، توطئه، اضطراب، تعقیب، فرار و… صحنه‌های مختلف آن را تشکیل می‌دهد. فاطمه رحیمی این کتاب را با درون‌مایه‌ای عاشقانه نگاشته و در این بستر به روایت اوضاع جامعه و اتفاقات دی ماه 96 و مساله مدافعین حرم پرداخته است. روایت های عاشقانه در این رمان چنان قوی است که جنبه‌های دیگر داستان را جذاب و خواندنی می‌کند.

گزیده کتاب دوباره بابل

همیشه فکر می‌کردم وقتی آدم عاشق می‌شود، اگر حرفی نزند همه چیز به خوبی پیش می‌رود. البته اگر او یک خانم باشد، آن هم از نوع مقیّدش و چقدر خراب کاری خواهد شد اگر این دختر خانم مقید دست به کار شود... مثلاً کمی زیباتر شود، خوشروتر یا لارج‌تر... یا حتی فقط کمی بیشتر باشد. این بود که در برهه‌ای از زمان، کم‌حرف شدم، مبادا راز دلم برملا شود. ساده‌ترین روسری را پوشیدم. معمولی شدم... ناپدید شدم.

در اندرونی دلم ولی غوغایی بود. در جمع و خلوت، در نماز و نیاز، در خواب  و بیداری، ذهن سیّالم به دنبال او می‌گشت؛ حالا کجاست؟ نمازخانه؟ بوفه؟ کلاس؟ چه می‌کند؟ می‌خندد؟ حرف می‌زند؟ چه می‌گوید؟ ساکت است؟ چرا؟ به چه فکر می‌کند؟ نبود مرا حس کرده؟ آیا او هم...؟ پس چرا سراغی نمی‌گیرد؟

سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
107
کنگره :
‏‫‬‮‭PIR۸۳۴۵‭‬
دیویی :
‏‫‭۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
7378135
شابک :
9789649736662

کتاب های مشابه دوباره بابل