کتاب قدرت کوچینگ مثبت گرا pdf

طرز فکر و عادت هایی برای کوچ ها و رهبران به منظور الهام بخشی در ارتباطات و خلق نتایج برنده

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قدرت کوچینگ مثبت گرا

کتاب قدرت کوچینگ مثبت گرا نوشته لی جی کولان و جولی دیویس کولان با ترجمه آزاده نشاط‌آور و اکبر غریب‌نواز توسط انتشارات مانیان منتشر شده است.

برای برخی از ما که در عرصه‌ی کوچینگ به دیگران کمک می‌کنیم تا زندگی خود را به سمت بهتر شدن تغییر دهند، داشتن یک نگاه مثبت ضروری است.

لی جی کولان و جولی دیویس کولان در ‌کتاب قدرت کوچینگ مثبت گرا نیز همین واقعیت را بیان می‌کنند. آن‌ها اهمیت طرز فکر و عادت‌های ما را به‌عنوان کوچ کاوش می‌کنند تا بهتر بتوانیم مراجعه‌کنندگانمان را به سمت بهتر شدن، کسب نتایج عالی و روابط بهتر سوق دهیم.

گزیده کتاب قدرت کوچینگ مثبت گرا

کدام نوع مربیگری بهترین نتیجه را دارد؟ کوچینگ مثبت‌گرادارای مزایای بسیاری است، به این معنی که حتی بدون مدرک تحقیقاتی،ا کثر مردم موافق هستند که کوچینگ مثبتگرا منافع واقعی ایجاد می‌کند. همانطور که در فصل بعدی خواهید دید، تحقیقات زیادی برای حمایت از تأیید کوچینگ مثبت‌گرا وجود دارد.

به‌طورکلی افراد، صرف‌نظر از طبقاتی یا فرهنگی، به تعامالت مثبت بهتر پاسخ می‌دهند. ازآنجاکه ما موجودات لذت‌خواهی هستیم، رفتاری که احساس خوب را ایجاد می کند را تکرار می‌کنیم و در نتیجه چرخه رفتار مثبت تقویت‌شده و نتایج مثبت را ایجاد می‌کند. همانطور که اغلب می‌بینیم، می‌توان یک چرخه ی منفی به همان اندازه قدرتمند را هم ایجاد کرد.

صفحات کتاب :
174
کنگره :
‏‫‭BF۶۳۷ ‬‬
دیویی :
‏‫‭۱۵۸/۳ ‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۴۱۷۲۳۱
شابک :
978-622-310-509-8
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه قدرت کوچینگ مثبت گرا