نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تدریس فکورانه

کتاب تدریس فکورانه نوشته الهام احمدی، فاطمه ملک‌شعبانی‌امیری، نجیبه اکبرزاده‌امیردهی می‌باشد و ناشر کتاب انتشارات برگ و باد است. رشد سریع علوم و فن‌آوری موجب منسوخ شدن بسیاری از امکانات و تجهیزات مورد استفاده در آموزش‌ها گردیده است. مطالعه و پیگیری مستمر تغییرات فن‌آوری و محصولات جدید با تلفیق و ترکیب آن‌ها در راستای فعالیت‌های آموزشی امکان موفقیت یادگیری را افزایش خواهد داد.

علاوه بر این ورود فن‌آوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی به زندگی بشری موجب سرعت تغییر شرایط و موقعیت‌ها در عصر حاضر شده که ضمن ایجاد پیچیدگی در روابط و تعاملات موجود، موجب اشتغال مداوم و مستمر مدیران و مسئولان سازمان‌های مختلف گردیده است. بدیهی است در این شرایط نمی‌توان تأثیر فناوری را در تحولات آینده و آسیب‌های احتمالی فرهنگی و اجتماعی نادیده گرفت. نیاز به مطالعه عمیق و اندیشه در این خصوص می‌بایست مدنظر مطالعات آینده‌پژوهی قرار گیرد.

گزیده کتاب تدریس فکورانه

از آنجا که آموزش و پرورش بزرگ‌ترین دستگاه دولت است و هرگونه افزایش حقوق و دستمزد کارکنانش در فصل اول بودجه با ضریب میلیونی و هرگونه افزایش بودجه برای توسعه کمی و کیفی خدماتش به مدارس در بقیه فصول بودجه با ضریب چند ده هزار مواجه است.

لذا دولت تاکنون نتوانسته است مشکلات مالی جاری آموزش و پرورش را پاسخگو باشد و همه ساله بودجه آموزش و پرورش با کسری چندصد میلیارد تومانی تنظیم می‌شود. لذا مسائل جاری و بحران‌های مالی آموزش و پرورش همواره مانع بزرگی برای تهیه برنامه‌های بلندمدت و آینده‌نگر در این دستگاه مهم دولت بوده است.

صفحات کتاب :
160
کنگره :
‏‫‭LB۱۰۲۸/۴۳‬‬‬
دیویی :
‫‭۳۷۱/۳۳۴‬‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۶۰۵۲۹۴
شابک :
9786228091570
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه تدریس فکورانه