کتاب انواع کاربرد حروف اضافه در انگلیسی pdf

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب انواع کاربرد حروف اضافه در انگلیسی

کتاب انواع کاربرد حروف اضافه‌در انگلیسی، نوشته مجتبی قلی‌پور؛ فرصت سال‌ها آموزش در کلاس‌های زبان و مشاهده چالش های زبان‌آموزان در سطوح مختلف، نگاهی متفاوت در ارائه مطالب آموزشی را به بنده هدیه کرد تا انگیزه ای برای پیدا کردن راه کار هایی جهت تسهیل در آموزش زبان بیابم.

با وجود مطالب و تمارین متعدد در زمینه حروف اضافه در انگلیسی، همچنان نمی توان تاثیر آن ها را در کند شدن تحلیل ساخت جملات در ذهن نادیده گرفت. اکثرا زبان آموزان با سطح دانش بالا نیز دچار اشتباهاتی در استفاده از آن ها می شوند.

به همین دلیل شروع به نوشتن مطالب در همین زمینه البته نه به آنگونه که در کتاب های گرامر زبان انگلیسی وجود دارد، بلکه با نگاهی متفاوت در کاربرد آن ها در موقعیت های مختلف، کرده ام. در این کتاب سعی شده تا به جای تقسیم حروف اضافه در دسته های مشترک از نظر زمان، مکان...، بیشتر به نحوه استفاده جداگانه آن ها پرداخته شود.

در مثال ها سعی شده از کلمات، اصطلاحات و جملاتی جالب و کاربردی به منظور افزایش دانش زبانی شما در کنار یادگیری کاربرد حروف اضافه استفاده شود. امید می رود نگرانی های آن دسته از افراد که گاها دچار سردرگمی و شک در انتخاب حروف اضافه هستند را تا حد زیادی مرتفع سازد.

گزیده کتاب انواع کاربرد حروف اضافه در انگلیسی

برای اشاره به مکان‌ها یا قسمت‌های مختلف یک منطقه:
I wandered around the streets, looking in shop windows.

در خیابان‌ها پرسه می‌زدم و به ویترین مغازه‌ها نگاه می‌کردم. کلمه ‘ wander ’ را با ‘ wonder ’ اشتباه نگیرید. ‘ wander ’ حرکت کردن بدون مقصد یا هدف است. به نوعی می‌توان آن را پرسه زدن، سرگردان یا آواره بودن هم ترجمه کرد و در واقع یک فعالیت بدنی است، اگرچه گاهی اوقات این کلمه برای کنایه زدن به اعمال غیر فیزیکی که بی‌هدف هستند نیز استفاده می‌شود (مثلا ممکن است یک فیلم یا یک مکالمه سرگردان باشد).

اما در مقابل wonder یعنی احساس کنجکاوی، شک و تردید یا داشتن احساس تحسین. همان‌طور که می‌بینید این فعل یک فعالیت ذهنی است.

I wonder how James is getting on.
تعجب می‌کنم که جیمز چگونه پیش می‌رود.

صفحات کتاب :
۲۵۴
کنگره :
PE۱۳۳۵
دیویی :
‫‭۴۲۵
کتابشناسی ملی :
۹۴۲۲۵۳۲
شابک :
978-622-292-144-6
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه انواع کاربرد حروف اضافه در انگلیسی