نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مراقبه و تغییر سبک زندگی

کتاب مراقبه و تغییر سبک زندگی نوشته جنیفر اسمیت و به ترجمه فروغ طافی و فاطمه طافی می‌باشد. ناشر کتاب انتشارات برگ و باد است. همه‌ی ما می‌توانیم کمی آرامش بیشتر در زندگی خود داشته باشیم، و کیست که نخواهد طول عمر بیشتری داشته باشد؟ می‌دانستید، چیزهای زیادی هستند که به آن‌ها نیاز داریم اما نمی‌توانیم آن‌ها را به چنگ آوریم؟ بیشتر به خاطر اینکه این مفاهیم
آنقدر غیرواقعی هستند که انجامشان می‌تواند برای ما سخت باشد.

دستیابی به برخی‌اهداف ساده است: پس انداز پول از طریق اصلاح بودجه، یا کاهش وزن اگر بخواهیم به تغییر سبک زندگی مان بپردازیم. هرچند، این اهداف هیچ وقت نمی‌توانند ما را حقیقتاً شاد کنند اگر هیچ وقت یاد نگیریم با خود خلوت کنیم. خوشبختانه راه حلی برای این مشکل وجود دارد.

به نظر می‌رسد راه حل، مراقبه باشد. هزاران سال است که هنر مراقبه به عنوان راهی برای کمک به افراد در دسترسی به خود معنوی‌شان به کار رفته، تا آنجا که می‌توانند دیدگاه و آرامش کافی جهت پیش رفتن در زندگی‌شان به دست آورند. مدیتیشن همچنین برای پرداختن به هر مشکلی که ممکن است با آن روبرو شوند به کار رفته است.

گزیده کتاب مراقبه و تغییر سبک زندگی

پرسش: آیا مراقبه می‌تواند موجب سلامتی بیشتر ما شود؟ پاسخ: بله! می‌توانید کاملاً مطمئن باشید که تمرین مراقبه می‌تواند از نظر فیزیکی برای زندگی ما سودمند باشد. پرسش: مراقبه چیست؟

پاسخ: ساده بگویم، مراقبه هنر آرام سازی و تکنیکی است که موجب پذیرنده شدن ما نسبت به خرد درونی می‌شود. پرسش: چرا باید مراقبه کنم؟ پاسخ: مراقبه به ما کمک می‌کند تا بیشتر بر مثبت تمرکز کرده، کمتر بر منفی متمرکز باشیم! اگر بیش از حد بر بد متمرکز شویم- آن گونه که بیشتر ما هستیم-از بین بردن استرس و اضطراب سخت‌تر می‌شود. همچنین مزایای سلامتی بسیاری برای مراقبه وجود دارد که نمی‌خواهیم از آن‌ها غافل شویم!

صفحات کتاب :
69
کنگره :
‫BF۶۳۷‭‬ ‭/م۴
دیویی :
‫‭۱۵۸/۱۲‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۵۸۸۳۳۶
شابک :
9786228091556
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه مراقبه و تغییرسبک زندگی