کتاب اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید pdf

مجموعه ابزار خودیاری برای غلبه بر اختلالات اضطرابی،پایان وحشت زدگی و پیدا کردن آسودگی و آرامش برای ذهن شما

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید

کتاب اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید اثر جنیفر لی و مترجمی محمد ابراهیمی، غزل سیف‌ الدینی، مهدی زهره‌ وند می باشد. این کتاب را انتشارات روز اندیش منتشر کرده است.

شاید شما متوجه شده اید که تحت تأثیر ترس هایی هستید که به نظر خارج از کنترل شما هستند. متوجه شده اید که افکار شما از شما دور می  شوند و شما را به مکان های تاریک می برند و این شما هستید که سعی می کنید بفهمید چگونه می توانید آن ها را تحت کنترل خود درآورید. این نشانه ها اغلب بسیار ناراحت کننده و ناخوشایند هستند . علاوه بر این صحبت کردن با دیگران راجع به حملات وحشت زدگی در صورتی که آن ها این علایم را تجربه نکرده باشند، به شما کمکی نمی کند و این میتواند منجر به گوشه گیری و انزوای شما شود. بسیاری از مردم بر این باورند که در ترس خود تنها هستند. برخی ممکن است به اشتباه فکر کنند که شرایط آن‌ها غیرمعمول است، یا اینکه اگر آن‌ها اضطراب و حملات وحشت زدگی را تجربه میکنند مشکل از آن هاست.

برخی دیگر ممکن است خود را متقاعد کنند که وحشت زدگی یک وضعیت مزمن است و تا آخر عمر همراه آن ها هست. این کتاب برای مقابله با این افسانه ها و خیال پردازی ها طراحی شده است. در واقعیت، علائم وحشت زدگی و اضطراب بسیار رایج هستند و بیشتر هم می شوند. این شرایط قابل درمان است.

میلیون ها نفر از جمله نویسنده این کتاب راه هایی را برای درمان و غلبه بر علائم اضطراب و وحشت زدگی خود یافته اند. اغلب به روش هایی که به طرز شگفت آوری ساده و قابل دست یابی هستند. در بسیاری از موارد، چیزی به سادگی یک تغییر اساسی در رفتار و الگوهای فکری می تواند به طور قابل ملاحظه ای احساس اضطراب و وحشت‌زدگی را کاهش دهد و یا حتی از بین ببرد.

گزیده کتاب اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید

اگر با اضطراب دست و پنجه نرم می‌کنید، این احتمال وجود دارد که به این فکر باشید چرا برای من اتفاق افتاده است؟ اما در واقعیت اضطراب می تواند افراد را در مراحل مختلف زندگی تحت تأثیر قرار دهد، وقتی افراد برای اولین بار هرگونه علائم اضطراب را تجربه می کنند، می توانند احساس کنند که "از حالت آرامش خارج شده اند."

چیزهایی که قبلاً برای آن ها بسیار آسان بود، دشوار می شوند یا حتی "غیر ممکن" به نظر می رسند. مثلاً افرادی که در گذشته بسیار اجتماعی بودند ممکن است ناگهان مشکل رفتن به مهمانی ها و ملاقات با افراد جدید داشته باشند و شکل هایی از اضطراب اجتماعی 1 یا فوبیا 2 را تجربه کنند که باعث می شود آن ها در خانه بمانند. همینطور، افرادی که بدون هیچ نگرانی در سراسر جهان یا سراسر کشور پرواز می کنند ممکن است در زندگی آن ها ترس از پرواز ایجاد شود که آن ها را از پا گذاشتن به هواپیما باز دارد.

این می تواند به این حس ترسناک منجر شود که افق های فرد در حال کوچک شدن است یا آن افق از دست دادن توانایی هایی است که فرد در گذشته داشته است و همانطور که در سراسر این کتاب خواهیم دید بسیاری از افراد مشهور که به پست های مهمی در جهان داشته اند با اضطراب و اختلالات مرتبط با آن دست و پنجه نرم می کردند. هیچ چیز "بد" در مورد شما وجود ندارد و این تقصیر شما نیست که شما این شکل از بیماری روانی را تجربه می کنید. شما همان علائم اضطرابی را تجربه می کنید که مردم در طول تاریخ با آن سروکار داشته اند.

بسیار نگران کننده می‌باشد زمانی که متوجه می شوید مثل گذشته نمی توانید کارهای خود را انجام دهید.. چون احساس می کنید اضطراب توانمندی شما را مختل کرده است. شما قبلاً کارهای را انجام می دادید که حال با اضطراب نمی توانید آن را انجام دهید و شما می توانید دوباره این کار را انجام دهید، فقط به کمی کمک نیاز دارید.

اولین قدم صرفاً کاهش احساس ناشناخته بودن این اختلال است. همچنین آشنایی با علائم معمول اضطراب می تواند به شما کمک کند اضطراب خود را تشخیص دهید و درمان کنید.

صفحات کتاب :
93
کنگره :
‏‫‭RC۵۳۵
دیویی :
‏‫‭۶۱۶/۸۵۲۲
کتابشناسی ملی :
8996360
شابک :
9786004383790
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید