امتیاز
5 / 0.0
خرید
45,000
5%
42,750
نظر شما چیست؟

کتاب لبخند ادواردو با قلم زیبا و نثری کودکانه، توسط کلر ژوبرت و با تصویرگری جذاب و دیدنی مرضیه صادقی به نگارش درآمده است. این کتاب بی نظیر و خواندنی را انتشارات عهد مانا به چاپ رسانده و در دسترس عموم قرار داده است.

معرفی کتاب لبخند ادواردو

کتاب لبخند ادواردو، روایتی است کودکانه در باب ادواردو آنیلی، شهیدی که علاقه و ایمان به خدا را با دارندگی باشگاه یوونتوس و کارخانه مازراتی عوض نکرد و در این راه به شهادت رسید، می پردازد.
ادواردو آنیلی در خانواده ای متمول و سرشناس چشم در جهان گشود، پدر او جیانی آنیلی، عضو مجلس سنا و یکی از پولدار ترین اشخاص در ایتالیا است. ادواردو به طور اتفاقی با رویت و خواندن غیرمنتظره قرآن به دین اسلام روی آورد و نام جدیدی را به عنوان مهدی برای خود برگزید.
عاقبت ادواردو آنیلی، در یک سانحه ی شبهه بر انگیز، در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۲۰۰۰، «۲۴ آبان ۱۳۷۹»، در ۴۶ سالگی به مقام رفیع شهادت رسید.
در این باب، کتاب دیگری هم با نام یک دقیقه سکوت در راستای سرگذشت این مسلمان شیعه، ادواردو آنیلی به انتشار رسیده است.

برشی از متن کتاب لبخند ادواردو

چند روز پیش خانم معلم گفت: «یک عکس انتخاب کنید و هر چه دوست دارید در موردش بنویسید.»
بچه ها شلوغ کردند و هی سؤال کردند: «خانم اجازه؟ عکس چی؟ عکس کی؟...»
من به یاد یک عکس افتادم: همان عکس دوست بابابزرگم روی دیوار اتاقش. همان که وسط این همه عکس، لبخند نمی زند و بابابزرگ قول داده یک روز داستانش را برای من تعریف کند...
""" """
بابابزرگ گفت: «چون ادواردو با بقیه ی خانواده اش خیلی فرق داشت. دلش می خواست در مورد خدا و دین های مختلف بیشتر بداند. برای همین یک عالمه درس خواند و سفر کرد. آن وقت مسلمان شد. تنها مسلمان این خانواده ی مشهور و آدم های دور و برش. ولی این ها می خواستند که ادواردو مثل خودشان باشد.»
با تعجب پرسیدم: «برای همین اذیتش کردند؟».. .

خرید کتاب لبخند ادواردو

نسخه ی چاپی کتاب لبخند ادواردو را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری نمایید. پس از خرید، کتاب برای شما ارسال خواهد شد.

خرید کتاب لبخند ادواردو

دیویی :
8فا3
شابک :
9786227146301

کتاب های مشابه لبخند ادواردو