امتیاز
5 / 5.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

 معرفی کتاب اصول رفتار مهندسی

کتاب اصول رفتار مهندسی، اثر محمد نیک‌محمدی؛ در چهار فصل به نگارش در آمده است که به موضاعاتی نظیر ایجاد وجاهت مهندسی، رفتار مهندسی در سازمان‌ها و شرکت‌ها، موفقیت فردی و خلق مهندس برند و ارتقای کسب و کار مهندسی در قالب شخصیت حقوقی می‌پردازد.

مهندسان در پیشبرد اهداف اصلی و زیربنایی یک کشور نقش بسزایی دارند، جدا از اینکه دانسته‌ها و دانش مهندسی در کیفیت و کمیت پروژه‌ها به شدت مهم است، اما دانستن اصول رفتار مهندسی در موفقیت شخصی یک مهندس نقش مهمی را ایفا می‌کند. 

گزیده کتاب اصول رفتار مهندسی

تحقیق و پژوهش در موضوع مورد علاقه مرتبط
تحقیق و پژوهش در موضوع مورد علاقه برای یک مهندس به شدت به خلق یک برند شخصی و حرفه ای برای او کمک می‌کند. در زیر توضیحات کاملی در این خصوص آورده شده است: استفاده از دانش تخصصی: تحقیق و پژوهش به مهندس اجازه می‌دهد تا در زمینه‌ی خاص خود عمیق‌ترین دانش را کسب کند و به روز با آخرین پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌ها بماند.

این امر به وی امکان می‌دهد تا خدمات خود را با کیفیت بالا و مطابق با نیازهای موجود ارائه کند که این امر به تدریج باعث شناخت و اعتماد کارفرمایان به او می‌شود. برتری رقابتی: افرادی که به روز هستند و توانایی‌های خود را بهبود می‌بخشند، معمولا در مقابل رقبا برتری دارند.

تحقیق و پژوهش به مهندس این امکان را می‌دهد که در زمینه‌ی خود از دیگران پیشی بگیرد و به عنوان یک نخبه در صنعت مهندسی مرتبط خود، مشهور شود. افزایش شناخت و شهرت: تحقیق و پژوهش به مهندس این فرصت را می‌دهد که نتایج و دانش خود را با جامعه مهندسی و صنعت به اشتراک بگذارد. این اقدام می‌تواند به افزایش شناخت و شهرت او در صنعت و حتی بین مشتریان و کارفرمایان منجر شود.. .

صفحات کتاب :
۸۸
کنگره :
TA۱۳۹‬
دیویی :
‏‫‬‭۶۲۰/۰۰۹۲۲‬
کتابشناسی ملی :
۹۵۷۵۸۲۶
شابک :
‫‬‭978-622-390-184-3
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه اصول رفتار مهندسی