نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مقصر تو نیستی

کتاب مقصر تو نیستی نوشته بیهان بوداک که با ترجمه فائزه پورعلی می‌باشد و انتشارات نسل نواندیش این کتاب را به چاپ رسانده است.

((بیهان بوداک )) روانشاس اهل ترکیه هدف نوشتن این کتاب را اینگونه توصیف می کند : تغییر به فاکتورهای بسیاری مرتبط است. انتظار من از این کتاب، فراهم کردن شرایط لازم برای آماده شدن توست.

اگر زمانی که این کتاب را می‌خوانی، تغییراتی معجزه‌گونه در زندگی‌ات رخ می‌دهد، آن‌ها به این کتاب ارتباطی ندارند بلکه معجزه خود تو هستند. ما می‌توانیم تو را به جایگاهی برسانیم که حس بهتری داشته باشی. اگر آماده‌ای، شروع کنیم.

گزیده کتاب مقصر تو نیستی

اثرات عمیقی که خانواده بر تو به جای می گذارد
کودک زخمی درونت خیلی دقیق به یاد دارم، روزی بارانی بود. خیلی ها آسمان آنکارا را به خاطر خاکستری و گرفته بودنش مذمت می‌کنند، اما به راستی در لحظات بارانی واقعاً آسمان تیره و تاریک می‌شود. انسان دچار حالت مالیخولیایی می‌شود، طوری که انگار هیچ زیبایی ای در دنیا وجود ندارد.

دقیقاً چنین روزی بود. با نوا جلسه روان درمانی داشتیم و پس از سه ماه که او درست به موقع در مطب حاضر می‌شد، برای اولین بار ده دقیقه دیر کرده بود. در چنین مواقعی بسیار نگران می‌شوم که مبادا اتفاق بدی را داده باشد. فکر می‌کنم روان شناس بودن حرفه ای است که بعد از مدتی تو را به حال وهوای یک مادر دچار می‌کند، چرا که مدتی بعد با مراجعانتان شروع به برخوردی از روی شفقت کرده و نیاز می‌بینید حواستان به آن ها باشد.

صفحات کتاب :
294
کنگره :
‭RC۴۸۰
دیویی :
‏‫‭۶۱۶/۸۹۱۴
کتابشناسی ملی :
8920144
شابک :
‏‫‭978-622-220-802-8
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه مقصر تو نیستی