امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
49,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تمرکز رادیکال

کتاب تمرکز رادیکال، به قلم کریستینا ووتکه به رشته‌ی تحریر درآمده و راهنمایی جامع متشکل از تکنیک‌هایی است که به سازمان‌های کوچک و بزرگ کمک می‌کند پتانسیل کارکنان و تیم‌هایشان را به طرز چشمگیری بالفعل کنند.

او همچنین در این کتاب تجربیاتش از کار در  زینکا، لینکدین و بسیاری از موفق‌ترین و بزرگترین شرکت‌های سیلیکون ولی را گردآوری کرده است. کتاب تمرکز رادیکال، به شما کمک می‌کند تا به تیمی از افراد مختلف انگیزه و الهام دهید تا با هم کار کنند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به یک هدف چالش‌برانگیز متمرکز کنند. کتاب تمرکز رادیکال توسط اصغر فرمان و کریم ابوللو ترجمه شده است و در انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

گزیده کتاب تمرکز رادیکال

هانا پشت میزش نشسته و روی کیبوردش خم شده بود و موهای چتری مشکی‌اش صورتش را از بقیه دفتر پنهان کرده بود. شاید برای کارمندان این طور به نظر می‌رسید که مدیرعامل جوانشان روی مانیتور متمرکز شده است. شاید اعداد سه ماهه گذشته را مرور می‌کند که چیزی شبیه به آنچه باید بودند نیستند.

دستانش در دو طرف صفحه کلید قرار داشتند و سخت تلاش می‌کرد تا با صورت به مانیتور نکوبد. «لعنتی! چطور به اینجا رسیدیم؟»

این شرکت بازار مناسبی داشت، اما نمی‌توانست بفهمد چگونه از راه اشتباه لعنتی خود خارج شود و آن را به چنگ بیاورد. شریک او یک آدم مغرور و غرغرو بود. مدیر ارشد فناوری جدید او هم نوعی متدولوژیست بود و او مجبور بود برای اولین بار در طول حرفه بسیار کوتاه خود یک نفر را اخراج کند. چرا او می‌خواست یک کارآفرین باشد؟

کتابشناسی ملی :
9101481
شابک :
978-622-220-847-9
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
152
کنگره :
‏‫‭BF۵۰۵‬‬
دیویی :
‏‫‭۱۵۸/۱‬‬

کتاب های مشابه تمرکز رادیکال