نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ترفندهای فتوشاپ 

کتاب ترفندهای فتوشاپ اثر جمعی از نویسندگان مریم جعفری مراد، مریم جوزی، امیر جفری مراد، سیروس علی محمدی است و نشر مانیان آن را تهیه و تنظیم کرده است.

اهمیت یادگیری فتوشاپ و فراگیری ترفندهای آن بر هیچ کس پوشیده نیست در دنیای امروز که بسیاری از کاربران امور خود را در بستر الکترونیک انجام می‌دهند اغلب طراحان سایت کاربران عادی و حرفه ای مدیران شرکت های اینترنتی و..... ناگزیر هستند که فتوشاپ و ترفندهای آن را یاد بگیرند.

از طرف دیگر اکثر افرادی که با گرافیک کامپیوتری سر و کار دارند، ناچارند که فتوشاپ را فرا گرفته و ترفندهای آن را در امور گرافیکی پیاده و اجرا نمایند. هر چند که مهمترین کارکرد فتوشاپ ویرایش تصاویر است اما امروزه مرزهای فتوشاپ علاوه بر حرفه ی عکاسی گسترش یافته و در بسیاری از مشاغل دیگر نیز ورود پیدا کرده و تبدیل به یک صنعت غول پیکر و بی رقیب شده است. کاربردهای فتوشاپ بخش عمده ای از محیط اطراف ما را در بر گرفته است.

عکس‌های پرسنلی پوسترهای تبلیغاتی کارت‌های ویزیت بنرها سربرگ‌ها رابط گرافیکی نرم افزارها جلد نشریات تیتراژ فیلم ها محیط گرافیکی سایت‌ها و.... همگی برای زیباتر شدن و حتی به وجود آمدن و خلق شدن باید یک بار از زیر دست‌های هنرمند فتوشاپ عبور کنند. اکثر کاربرانی که با این نرم افزار کار می‌کنند، امور عادی این نرم افزار از قبیل ویرایش عادی تصاویر برش تصاویر تغییر رنگ و کارهای عادی را انجام می‌دهند اما این نرم افزار جادویی دارای ترفندهایی می باشد که اکثر افراد از یادگیری آن‌ها غافل هستند.

اگر به دنبال حرفه ای شدن در این نرم افزار هستید ناگزیر هستید که ترفندهای فتوشاپ را یاد بگیرد. این کتاب به شما این ترفندهای پنهان را خواهد آموخت و نکته ی مهمتر اینکه اگر تمایل دارید که در آینده شغلی را انتخاب نمایید که درآمد خوب و تضمین مناسبی برای آینده تان باشد مطالب و ترفندهای این کتاب را از دست ندهید بازارکار فتوشاپ در کشور ایران روز به روز در حال گسترش است و رشد بسزایی دارد. شما با یادگیری فتوشاپ و فراگیری ترفندهای آن قادر خواهید بود در حیطه طراحی لوگو طراحی سایت طراحی پوستر طراحی کاراکترهای کارتون و انیمیشن طراحی کارت ویزیت و جلد کتاب و موارد بسیار زیاد دیگری فعالیت نمایید. 

بخشی از کتاب ترفندهای فتوشاپ

آموزش یک مونتاژ جذاب :

Sky Replacement یک ابزار بسیار جالب و کاربردی است که جزو جدیدترین ابزارهای فتوشاپ است. با این ابزار میتوانید به راحتی هر آسمان دیگری که دوست دارید را جایگزین آسمان اصلی عکس‌تان کنید. پس تا انتهای این مطلب از خانه فتوشاپ با ما همراه باشید تا نحوه تغییر آسمان را با استفاده از ابزار Sky Replacement با هم ببینیم. 
ابزار Sky Replacement با استفاده از هوش مصنوعی آسمان یک تصویر را شناسایی و انتخاب می‌کند و دیگر نیازی نیست خودتان آسمان را با ابزارهای دیگر انتخاب کنید بعد یک مجموعه آماده از آسمان های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد تا از بین آن‌ها انتخاب کنید.

البته می توانید آسمان دیگری بیرون از این مجموعه هم به دلخواه خود برای تغییر آسمان جایگزین کنید جالب است بدانید که این قابلیت در حدود یک سال پیش در نرم افزار FLuminar ارائه شد و این اولین بار نیست که این ابزار ارائه می‌شود. اما از آنجایی که فتوشاپ یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین نرم افزارهای ادیت عکس است ورود این ابزار به فتوشاپ خبر خوشحال کننده ای است. در ادامه کار با این ابزار را برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم. 
 

صفحات کتاب :
128
کنگره :
‏‫‭T۳۸۵
دیویی :
‏‫‭۰۰۶/۶۸۶
کتابشناسی ملی :
۸۸۱۷۷۰۳
شابک :
978-622-310-091-8
سال نشر :
۱۴۰۱

کتاب های مشابه ترفندهای فتوشاپ