امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
59,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قرص استمرار 

کتاب قرص استمرار، تألیف سایمون چان می‌باشد که با ترجمه سجاد شریفی و مهسا اکبری و به همت انتشارات نسل نواندیش وارد بازار کتاب شده است.

کتاب قرص استمرار با یک سیستم هفت مرحله‌ای منحصربه‌فرد و بینش‌های کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک موفق، رازهایی را که برای حمایت از اهدافتان و ایجاد تسلط لازم برای تغییر کسب‌وکار و زندگی‌تان نیاز دارید، به اشتراک می‌گذارد.

کتاب قرص استمرار، ایجاد نظم و انضباط را با سیستم سادۀ هفت مرحله ای برایتان آسان می‌کند. شما یاد می‌گیرید که چگونه بر ترس خود غلبه کنید، هوش هیجانی‌تان را توسعه دهید و ابزارها و روتین‌های مدیریت زمان را کشف کنید.

این کتاب نقش مهمی در موفقیت شما دارد و خواندن آن برای هر بازاریاب شبکه‌ای ضروری است. این کتاب به شما سیستمی می‌دهد تا استمرار را در زندگی خود به واقعیت تبدیل کنید. این کتاب مملو از هک‌های ذهنی، نکات و روتین‌هایی است که به شما کمک می‌کند با ثبات بمانید و در کسب‌وکار خود به موفقیت برسید.

گزیده کتاب قرص استمرار 

هر کارآفرینی باید در فروش خودش ماهر باشد. چه بخواهید ایده‌ای را بفروشید یا محصول یا خدمات در نهایت مردم شما را می‌خرند. اگر احساس کنند شما را می‌شناسند، دوستتان دارند و به شما اعتماد دارند، شما را می‌خرند. اما اگر قبلاً پیشینۀ موفقیت نداشتید، چگونه می‌توانید فروش داشته باشید؟ هر رهبری از نقطۀ صفر شروع کرده است. خوشبختانه، می‌توانید افراد را متقاعد به خرید بکنید اگر بدانید...

افراد تغییر، تعهد و تداوم فعالیت شما را می خرند. بیایید دربارۀ اینکه هریک از این عبارات به چه معناست صحبت کنیم. مردم تغییر شما را می‌خرند، اگر می‌خواهید توجه مردم را به سمت خودتان جلب کنید، اول از همه خودتان را تغییر دهید.

این تغییر می‌تواند در نگرش، عادات، شیوۀ زندگی، نتیجۀ مثبتی از محصولاتی که می‌فروشید یا در هرچیز دیگری باشد که از تداوم عمل شما نشئت می‌گیرد. تغییر، توجه افراد را جلب می‌کند و آن ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. همچنین آن‌ها کنجکاو می‌شوند که بدانند دلیل این تغییر چیست. مشتریان بالقوه تعهد شما را می‌خرند، تعهد شما به کارتان نیز توجه مردم را به خود جلب می‌کند. آن‌ها متوجه می شوند شما به جای اینکه بعد از ساعات کاری استراحت کنید و کاری را انجام دهید که دیگران انجام می‌دهند، زمان بیشتری را به کسب‌وکار و چشم‌انداز کاری خود اختصاص می‌دهید.

صفحات کتاب :
208
کنگره :
‏‫‬‬‮‭‬‭HF۵۳۸۶
دیویی :
‏‫‬‬‮‭‬‮‭۶۵۰/۱ ‭‬
کتابشناسی ملی :
9189741
شابک :
‏‫‬‬‮‭978-622-220-878-3
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه قرص استمرار