امتیاز
5 / 5.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
رایگان
خرید
25,000
10%
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برای مهمانی خدا آماده شویم

کتاب برای مهمانی خدا آماده شویم نوشته علیرضا پناهیان توسط انتشارات بیان معنوی منتشر شده است. ضیافت و مهمانی دادن، برای این است که ما احساس غریبی نکنیم و از صاحب خانه فرار نکنیم و کمی در کنار او قرار بیابیم.

خدا هرچه ایستاد و صبر کرد که ما در طول سال، به سمت او بیاییم، نیامدیم؛ پس او خود ما را مهمان کرد که این انس ایجاد شود و وحشت زدایی تحقق پیدا کند، تا درآینده بلکه این خاطره خوش، ما را به سوی او بازگرداند و ما را برای تکرار یک تجربه شیرین به مراجعت بکشاند.

آمادگی پیدا کردن قبل از ورود به هر مهمانی، کمک می کند تا انسان با آرامش و اشتیاق بیشتری به آن مهمانی وارد شود و بهرۀ بیشتری از پذیرایی تدارک شده ببرد. کتابی که در دست شماست، در واقع بخش ابتدایی کتاب «شهر خدا؛ رمضان و رازهای روزه داری» است، که به دلیل توأم شدن نکات علمی و کاربردی با زبانی دلنشین، مخاطب را در فضای معنوی انس به ماه رمضان قرار می دهد و فرصتی مهیا می کند تا روزه دار انس عمیق تری با باطن این مهمانی پیدا کند و لذت بیشتری از حضور در این مهمانی ببرد. 

گزیده کتاب برای مهمانی خدا آماده شویم

شاید کسی باور نکند اهالی این شهر که به عشق خدا زنده اند، و به آرزوی وصال او به این مهمانی آمده اند، خود خدا، به آن‌ها امر کرده است که گرسنه بمانند و تشنگی بکشند. اما جالب این است که هیچ کس شکایت ندارد و همه با رضایت به امر میزبان تن می دهند. گویا می خواهند در نمایش مباهات معشوق شرکت کنند، و دلیل برازندگی او برای معبود بودن باشند. دوست دارند نشانۀ حکومت او بر همۀ عالم باشند و قبل از قیامت، در همین دنیا به فرمان او قیام کنند.

واقع مطلب آن است که در این شهر آنچه مهم است، رابطۀ مهمانان با میزبان است. و آن قدر این امر مهم است که اگر گرسنگی کشیدن، آن رابطه را نزدیک می کند، همه با کمال رضایت آن را می پذیرند.

صفحات کتاب :
75
کنگره :
‏‫‭BP۱۸۸
دیویی :
‏‫‭۲۹۷/۳۵۴‬
کتابشناسی ملی :
۶۱۵۳۰۷۹
شابک :
978-600-91879-2-8
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه برای مهمانی خدا آماده شویم