کتاب خلق ثروت جلد اول pdf

چگونه در یک سال حداقل درآمدمان را سه برابرکنیم!!

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
44,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خلق ثروت

کتاب خلق ثروت، اثر علیرضا زرگر توسط انتشارات مانیان منتشر شده است. با تغییر باورهای بنیادین می‌توانیم درآمدمان را افزایش دهیم و از آن‌جایی که ثروتمند شدن یک کار کاملا ذهنی است نمی‌توان با تغییر عوامل بیرونی و فیزیکی به موفقیت مالی پایداری رسید.

کتاب خلق ثروت، شیوه چگونه فکر کردن و عمل کردن را به مخاطب آموزش می‌دهد تا به شناخت واضح‌تری از باورهای ثروت و فقر در خود برسند.

گزیده کتاب خلق ثروت

تأثیر عوامل بیرونی
ارث
ذهن فقیر یک باوری دارد که خیلی از آدم‌های ثروتمند از طریق رسیدن ارث به ثروت رسیده‌اند. نمی‌خواهم ثابت کنم که که این جمله درست است یا غلط، بحث این است که اگر این جمله را باور کنید ثروتمند نمی‌شوید بحث این نیست که جمله  درست یا غلط است.

این جمله درستی می‌تواند باشد که یک سری افراد از طریق ارث به ثروت رسیده‌اند اما اگر این را باور کنید که افرادی که ثروتمند شده‌اند از طریق ارث بوده، این باور به تنهایی اجازه نمی‌دهد که شما ثروتمند شوید مگر اینکه ارثی به شما برسد و چون کسانی که این باور را دارند ارثی هم برای‌شان نمی‌رسد، هرگز ثروتمند نمی‌شوند! از آن‌جایی که هیچ فامیل یا خانواده پولداری ندارید که ارث به شما تعلق بگیرد، به خاطر همین ثروتمند هم نمی‌شوید. جهان شرایط و موقعیت‌هایی برای شما رقم می‌زند که با باورهای شما با فرکانس‌های ارسالی شما هم‌فرکانس باشد.

من در مورد چیزهایی که در دنیا وجود دارد صحبت نمی‌کنم، در مورد ابزارها و باورهایی صحبت می‌کنم که به شما کمک می‌کند به ذهن ثروتمند نزدیک‌تر شوید؛ شاید 1 یا 2 درصد افرادی باشند که از طریق ارث ثروتمند شده‌اند ولی 98 و 99 درصد افرادی که سوپر میلیاردر هستند کارآفرین بوده‌اند، افرادی هستند که خودشان ثروت ساخته‌اند ولی ذهن فقیر، همان یک درصد را می‌بیند.

جملاتی که ذهن فقیر باور دارد اگر شما هم باور کنید نمی‌توانید ثروتمند شوید. آن کسی که خدا را به عنوان منبع رزق و روزی می‌بیند، نگاهش به دست بقیه نیست که بخواهد ارثی برایش تعلق بگیرد. اگر شما در مسیر درست قرار بگیرید، لاجرم خداوند نعمت و ثروت را وارد زندگی‌تان می‌کند.. .

صفحات کتاب :
148
کنگره :
‏‫‬‮‭HB۲۵۱‬‬
دیویی :
‏‫‬‮‭۳۳۰/۱۶‬‬
کتابشناسی ملی :
۸۸۲۶۲۶۱
شابک :
978-622-310-097-0
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه خلق ثروت جلد اول