امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
49,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب موفقیت راز ندارد، راه دارد

کتاب موفقیت راز ندارد راه دارد، اثر جلال قره‌قانی در انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده و وارد بازار کتاب شده است.

در جهان هستی تفاوت های عجیبی به چشم انسان می‌آید که به تفکر و درک عمیق نیاز دارد. پرسش‌هایی هست که باید به آن‌ها پاسخ داد: اینکه چرا انسان‌هایی که ازنظر شکل و شمایل و فرهنگ به ظاهر یکسان هستند، دستاوردهای متفاوتی دارند و سبک زندگی‌شان کاملاً متفاوت است؟ حتی خواهر و برادران تنی یا دوقلوهای همسان که انتظار می‌رود همان‌گونه که در بدو تولد یکسان به نظر می‌رسند تا پایان عمر هم شرایطی همانند یکدیگر را تجربه کنند، در عمل چنین چیزی را نمی بینیم.

در اینجا علامت سؤال بزرگی پیش روی ما قرار می گیرد: چرا؟ چرا انتظارات ما به وقوع نمی پیوندد؟ پاسخ این است: در مسیر زندگی اتفاقاتی رقم می خورد که می تواند مسیر زندگی افراد را تحت تأثیر قرار دهد؛ ازجمله شرایط جغرافیایی و آب وهوایی، فرهنگ خانوادگی ـ اجتماعی، آموزش و پرورش، سیاست دوست‌ها و... . این ها عوامل بیرونی نامیده می شوند که تأثیرپذیرنده نقشی در آن ندارد و فقط می‌تواند در برابر تأثیر این موارد مقاومت کند. از سوی دیگر عوامل درونی وجود دارند که شخص در شکل‌گیری و تأثیرپذیری از آن ها نقش بسزایی داشته و حق انتخاب بیشتری داشته که تأثیر آن را بپذیرد یا نپذیرد.

نویسنده در کتاب موفقیت راز ندارد، راه دارد با قلمی شیوا عوامل درونی را به زیبایی به رشتۀ تحریر درآورده و در قالب برنامۀ ایجاد عادت‌های خوب و کنار گذاشتن عادت‌های بد بیان کرده است. در صورت عمل کردن به آموزه‌های کتاب، افراد در مسیر موفقیت قرار می‌گیرند؛ عادت‌هایی مانند سحرخیزی، تغییر باورهای گذشته و ایجاد باورهای نو، شکل دادن به نگرش و... که در نهایت به شکل دادن رهبری درون و خودسازی و از سوی دیگر تربیت رهبران نوپا برای ساختن آینده‌ای زیبا و ارزشمند منجر می‌شود تا دنیا را به جای بهتری برای زندگی انسان‌ها تبدیل کنند.

گزیده کتاب موفقیت راز ندارد، راه دارد

سحرخیزی بسیار به شما کمک می کند تا سرحال‌تر باشید و انرژی بیشتری نسبت به بقیه داشته باشید. این امر می‌تواند بسیار در راندمان موفقیت به شما کمک کند تا بازدهی بیشتری داشته باشید. برای مثال، فردی که ده صبح شروع به کار می کند، کسل، سردرگم و بی‌انرژی است و نسبت به فردی که شش صبح شروع به کار کرده است، ساعات کمتر و اعتماد به نفس ضعیف‌تری دارد.

درمقابل، فردی که شش صبح شروع به کار می‌کند، حس کنترل بیشتری روی زندگی خود دارد، انگیزۀ بیشتری می‌گیرد و در واقع این فرد بیست و چهار ساعت خود را به بیست وهشت ساعت تبدیل می‌کند و در طول سال، نزدیک به هزار و چهارصد و شصت ساعت بیشتر وقت دارد که به کارهایش برسد. این امر بسیار به رشد و شکوفایی کمک می‌کند و ذهن بسیار قوی و قدرتمندی در حل مشکلات به شما هدیه می‌دهد و به گفتۀ قدیمی‌ها: «سحرخیز باش تا کامروا شوی.»

سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
150
کنگره :
‏‫‬‬‮‭BF۶۳۷
دیویی :
‏‫‬‬‮‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
8763850
شابک :
978-622-220-786-1

کتاب های مشابه موفقیت راز ندارد راه دارد