امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
21,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آمیخته های بازاریابی (پی ها - ام ها - اس ها)

نویسندگان کتاب آمیخته های بازاریابی (پی ها - ام ها - اس ها)، بهناز خوش طینت، مجید امیری در مقدمه بیان می کنند:

اهمیت آمیخته های بازاریابی بر کسی پنهان نیست این آمیخته ها پی ها ام ها و اس‌ها به طور ذاتی به یکدیگر مرتبط هستند. در واقع سازگاری آمیخته های با یکدیگر شرط اساسی موفقیت یک کسب و کار است. مدل آمیخته بازاریابی در سال‌های ابتدایی دوره بازاریابی و در زمانی که محصولات فیزیکی بخش قابل توجهی از اقتصاد را شکل می‌دادند

بسیار مؤثر و کارآمد بود. اما با حرکت بازاریابی به سمت یکپارچه شدن و همچنین افزوده شدن بسیاری از کالاهای غیر فیزیکی به اقتصاد برخی از بزرگان بازاریابی محدودیت هایی را برای آن قائل شدند این محدودیت ها منجر به ارائه مدل‌های جدیدی گردید که در سه فصل کتاب حاضر هر سه گروه معرفی خواهند شد. 

بخشی از کتاب آمیخته های بازاریابی (پی ها - ام ها - اس ها)

رخنه یا هک یعنی استفاده از یک روش سریع وهوشمندانه برای حل مشکلی تکنیکی و غلبه بر محدودیت‌ها و در واقع به معنای کنکاش به منظور کشف حقایق و نحوه کار یک سیستم است. 

به معنای به ازای هر فرد است. این عبارت به صورت وسیع در متون پژوهشی علوم اجتماعی و علم آمار استفاده می‌شود از جمله در آمارهای حکومتی نمایگرهای اقتصادی و مطالعات محیطی. 

این اصطلاح به کشورهایی اطلاق می‌گردد که نقشی حاشیه ای در اقتصاد جهانی دارند و بنابراین از نظر روابط تجاری خود به جوامع تولید کننده ی هسته ( مرکز ) وابسته اند. 

کتابشناسی ملی :
۷۹۴۶۳۰۴
شابک :
978-622-7725-24-7
سال نشر :
۱۴۰۰
صفحات کتاب :
۱۹۲
کنگره :
HF۵۴۱۵‬‭
دیویی :
‏‫‬‭۶۵۸/۸‬

کتاب های مشابه آمیخته های بازاریابی