امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
38,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عبور از آتش 

کتاب ارزشمند عبور از آتش مجموعه ای از اتفاقات و ماجراهایی است که نشان می‌دهد چطور می‌توان به سادگی خالق سرنوشت خود باشیم. اسماعیل رستمی نویسنده کتاب عبور از آتش به بهانه روایت داستان زندگی خود از باورهای محدود کننده فعالیت‌های اجتماعی اقتصادی و تغییر آن‌ها به شیوه ای آموزنده سخن می‌گوید. او فردی است که با هر بار افتادن در جهنمی از اتفاقات ناخوشایند و گرفتن درس ارزشمند از آن اتفاقات با ایمان به خداوند و همت والایش مسیر تازه ای را ساخته و به راه خود ادامه داده است.

به اعتقاد او درست در زمانی که مسئولیت کامل تمام اتفاقات زندگی‌مان را به عهده بگیریم کنترل امور را به دست خواهیم گرفت مسئولیت پذیری عدم تسلیم در برابر ناملایمات آموزش پذیری عملگرا و منعطف بودن از جمله ویژگی‌هایی است که از او یک انسان قدرتمند ساخته است. 

بخشی از کتاب عبور از آتش

از همان دوران ابتدایی در درس ریاضی مشکل داشتم تا اینکه پنجم ابتدایی رکورد را شکستم و ریاضی تجدید شدم. درسته درس ریاضی اصولاً تابستانی نبود که کلاس جبرانی نداشته باشم. یادم هست سوم راهنمایی ریاضی نیم شدم خاله ی عزیزم که هر سال شهریور ماه به او پناه می‌بردم تا مردود نشوم بسیار صبور بود.

اول دبیرستانم را به سختی گذراندم ناگفته نماند درس‌های دیگر خیلی خوب بودم اما محاسبات لنگ می‌زدم سال دوم دبیرستان باید انتخاب رشته می‌کردیم به هنرستان فنی رفتم و رشته کامپیوتر ثبت نام کردم مهرماه که شد درست روز اول مدرسه خبر دادند که کلاس‌های کامپیوتر تشکیل نمی‌شود و می‌توانید از بین رشته ساختمان و نقشه برداری یکی را انتخاب کنید ما هم گفتیم ساختمان کاملاً بی هدف.... 

شابک :
978-622-7026-54-2
سال نشر :
۱۳۹۹
صفحات کتاب :
۱۰۱
کنگره :
HF۵۳۸۶‏‫‭
دیویی :
‏‫‭۶۵۰/۱
کتابشناسی ملی :
۶۱۱۱۷۰۵

کتاب های مشابه عبور از آتش