کتاب مجموعه افسران افسونگر جلد دوم pdf

سفیران آمریکایی(شخصیت های الگوساز برای کودکان پسر)

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
42,000
نظر شما چیست؟

کتاب مجموعه افسران افسونگر جلد دوم

کتاب مجموعه افسران افسونگر جلد دوم (سفیران آمریکایی: شخصیت‌های الگوساز برای کودکان پسر) نوشته نعیمه اسلاملو و دیگران می‌باشد و انتشارات تلاوت آرامش آن را به چاپ رسانده است.

مجموعه‌ای که پیش رو دارید، نتیجهی رصد، تحقیق، تماشای صدها فیلم و انیمیشن و بررسیِ شخصیت‌های الگوساز برای پسران (کودکان و نوجوانان) است که با مطالعه‌ی دقیق و پژوهش‌های علمی چند ساله، شاخص‌ترین شخصیت‌ها که بر روی آن‌ها هدف گذاری استراتژیک شده و در نتیجه، مورد استقبال بیشتری قرار گرفته و از نظر فکری و روحی، تأثیر بیشتری بر روی کودکان و نوجوانان داشته، معرفی شده اند.

در این مجموعه، شناسنامه و سبک زندگی پنج تن از این شخصیت‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. این شخصیت‌ها عبارتند از: بتمن، سوپرمن، اسپایدرمن، بنتن و هریپاتر؛ در این مجموعه سعی شده است تا علاوه بر نشان دادن چگونگی جهانی شدن آن‌ها و چگونگی القای ناخودآگاه سبک زندگی این شخصیت‌ها، راهکارهای روانشناسی برای جلوگیری از کاهش آثار مخرب آن‌ها ارائه شود.

نقش جهانی و ویژهی این پنج شخصیت در میان انبوه شخصیت‌های انیمیشنی دیگر، تمرکز خاص جبهه‌ی مقابل بر روی آن‌ها، اثرگذار و وسیع‌تر بودن ابعاد مختلف سبک زندگی این شخصیت‌ها و تعدد و تنوع بسیارِ محصولات آن‌ها، مهم‌ترین دلایل انتخاب این پنج شخصیت در این مجموعه است. باشد که با شناخت و مطالعه‌ی آسیب شناسانه‌ی این الگوها بر روی فرزندانمان، بیش از پیش، هوشمندانه عمل کنیم و در تعالی و رشد فرهنگِ اسلامی کشورمان ایران، سهمی داشته باشیم.

گزیده کتاب مجموعه افسران افسونگر جلد دوم

کارخانه‌ی قهرمان سازی made in U.S.A

تکنولوژی و ثروت، بزرگترین ابزار دنیای غرب برای مشکلات دنیای صرفاً مادی آن است؛ دنیایی که خدا و معنویات، هیچ ارزش و جایگاهی در تفکر و زندگی مردمان‌اش ندارند. در چنین دنیایی، رشد و تعالی روحی بشر بی‌معنا است، لذا اساساً قهرمانی در این فرهنگ وجود ندارد تا بشود به آن افتخار کرد؛ بنابراین باید قهرمانانی ساخته شوند، هر چند این قهرمانان، خیالی باشند.

در این اندیشه، برای قهرمان سازی، باید به سراغ ابزارهایی برای توانمندتر کردن جنبه‌ی مادی و حیوانی انسان‌ها رفت و با استفاده از تکنولوژی و توانمندی مادیِ حیواناتی چون عنکبوت، مارمولک، اختاپوس، کرکس و... انسانی، قویتر و البته حیوانی‌تر ساخت.

کتابشناسی ملی :
5085906
شابک :
978-600-6232-65-2
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
128
کنگره :
‏‫‬‭NC۱۷۶۴‏‫‭/‮الف‬۵س۷ ۱۳۹۷
دیویی :
‏‫‬‭۷۴۱/۵۱

کتاب های مشابه مجموعه افسران افسونگر جلد دوم