کتاب ذهنت را هک کن

چگونه می توانیم مغزمان را برای متوقف کردن فکر و خیال،ایجادعادت های بهتر و تحقق اهداف زندگی بازسازی کنیم

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
45,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ذهنت را هک کن

کتاب ذهنت را هک کن اثر جنیفر فرگوسن توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. در جامعه مدرن و سریع امروزی، لغزش به سوی روزمرگی‌هایی که باعث ایجاد عادت‌های بد و یک روش زندگی ناسالم می‌شوند، بسیار آسان است. خوشبختانه شما نباید برای همیشه درگیر این جریان‌های روزمره ناسالم بمانید.

در کتاب ذهنت را هک کن جنیفر فرگوسن، یاد خواهید گرفت که با کنترل مغز خود، زندگی‌تان و درعین‌حال عادت‌های بد خود را تغییر دهید، شما به معنای واقعی کلمه یاد خواهید گرفت که زندگی خود را از نو به شکلی که خودتان دوست دارید، بسازید. در صورتی که وقت خود را عمیقاً صرف خواندن و یادگیری این کتاب کنید، موارد زیر را خواهید آموخت:

چگونه با استفاده از راهکارهای عملی بر افکار منفی خود غلبه کنید. چگونه تأثیرات منفی بیرونی را به سرعت از خود دور کنید. چگونه با اصول انعطاف‌پذیری عصبی مغز، مسیر تفکر منفی را تغییر دهید. با کمک تکنیک‌های بسیار ساده، راه‌های رسیدن به اهدافتان را تجسم کنید.

گزیده کتاب ذهنت را هک کن

یکی از روش‌هایی که معمولاً برای کمک به حفظ انگیزه فرد در هنگام تغییر عادت استفاده می‌شود، داشتن یک تقویم دیواری در جایی از خانه است که کاملاً در معرض دید باشد. البته می‌توانید از یک اپلیکیشن در گوشی همراه خود استفاده کنید. به هرحال مقصود این است که باید جایی را هر روز علامت‌گذاری کنید تا نهادینه کردن عادت جدید را کامل کنید یا از انجام دادن یک عادت بد خودداری کنید.

هر شخص برای ترک یا شکل دادن یک عادت ممکن است از دو هفته تا چندین ماه به زمان احتیاج داشته باشد، بنابراین اگر این کار کمی بیشتر از انتظارتان زمان برد، نگران نباشید، این به معنای پایین بودن توانایی‌های شما نیست. هر فرد یک مسیر منحصربه‌فرد به سمت یادگیری دارد. 

صفحات کتاب :
128
کنگره :
‏‫‬‭‭QP۳۶۳/۳
دیویی :
‏‫‬‭‭۶۱۲/۸‬‬
کتابشناسی ملی :
7521240
شابک :
‏‫‭978-622-220-701-4‬‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه ذهنت را هک کن