امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
49,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شفای تن

کتاب شفای تن نوشته لوئیز هی و ترجمه ترانه دبیر توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

شفای تن، این کتاب کوچک، هیچ‌کسی را «درمان» نمی‌کند بلکه درون شما را بیدار می‌کند تا توانایی به درک پروسه شفای خود داشته باشید. ما باید تعادل بدن بین روح و جسممان را رعایت کنیم. ما باید مواظب بدن خود باشیم و خوب از آن مراقبت کنیم.

باید طرز فکری مثبت درباره خودمان در زندگیمان داشته باشیم و همچنین یک رابطه قوی معنوی. وقتی این سه چیز باهم اتفاق بیفتد و تعادل ایجاد کنند ما از زندگی خود به وجد می‌آییم. هیچ دکتری یا افرادی که درمان‌کننده هستند نمی‌توانند این را به ما بدهند مگر اینکه ما بتوانیم پروسه درمانمان را خودمان انتخاب کنیم.

گزیده کتاب شفای تن

هر چیز خوب یا بد و یا بیماری در زندگی ما نتیجه فرم افکار ذهنی ماست که تجربه‌های ما را شکل می‌دهد. ما همگی فرم‌های افکاری داریم که خوبی‌ها را نمایان می‌کند؛ مثل تجارب مثبت و چیزهای لذت‌بخش.

درواقع فرم‌های افکار منفی ماست که ناراحتی‌ها را به وجود می‌آورد، تجارب بدون پاداش که با آن سر و کله می‌زنیم. ما باید تمایل داشته باشیم که بیماری‌ها و ناراحتی‌ها را در زندگی تغییر دهیم تا به سلامتی کامل برسیم.

ما یاد گرفته‌ایم برای هر نتیجه‌ای در زندگی‌مان یک فرم ذهنی وجود دارد که به انجام می‌رسد و ثابت می‌شود. مرتباً فکر کردن‌های ما تشکیل فرم‌هایی را می‌دهد که تجربه‌های ما را ایجاد می‌کند، بنابراین با تغییر دادن در فرم‌های ذهنی ما می‌توانیم تجارب زندگی را تغییر دهیم.

صفحات کتاب :
135
کنگره :
‏‫‬‮‭RZ۴۰۰
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۱۵/۸۵۲
کتابشناسی ملی :
۹۱۹۴۰۹۲
شابک :
‫‬‮‭978-622-220-871-4
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه شفای تن