نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قوانین تفکر

کتاب قوانین تفکر مجموعه قوانینی برای اینکه خودتان بتوانید هوشمندانه‌تر، خردمندانه‌تر و شادتر فکر کنید.

آیا دوست ندارید یکی از متفکران مسلم این دنیا باشید؟ شاید به حال دیگران غبطه بخورید که بهترین ایده‌ها را دارند، هوشمندانه‌ترین تصمیم‌ها را می‌گیرند، خلاقانه مشکلات را حل می‌کنند و همیشه به زندگی نظر مثبت دارند.

آیا چیزی هست که آن افراد می‌دانند، ولی بقیه ما نمی‌دانیم؟ آیا چیزی هست که همه می‌توانیم یاد بگیریم؟ جواب این پرسش‌ها «بله» است، ما به قوانین تفکر نیاز داریم.

کتاب قوانین تفکر ریچارد تمپلر، شامل اصول هدایت‌کننده‌ای است که به شما نشان ‌می‌دهند چگونه تصمیم‌های خردمندانه بگیرید، از تعقل و طفره رفتن دست بردارید، بدانید چه موقعی باید سازگار و انعطاف‌پذیر باشید، از اشتباهات اجتناب کنید، گزینه‌های دیگر را پیدا کنید، با دیگران همفکری کنید، از وسواسی بودن درباره کارها بپرهیزید، ذهنتان را فعال نگه دارید، خلاق‌تر باشید و افکار شاد و سالم داشته باشید. 

گزیده کتاب قوانین تفکر

برای یک لحظه به انگیزه‌های دیگران هرگز اهمیت ندهید. درباره خودتان چه نظری دارید؟ وقتی این کار را انجام می‌دهید، به چه فکر می‌کنید؟ خیلی راحت طوری فکر می‌کنید که خودخواهی خودتان را ارضا کنید، بدون آنکه از کاری که انجام می‌دهید آگاه باشید.

ممکن است روش تفکر شما به تصمیمی منجر شود که وضعیت مالی شما را بهتر کند یا باعث شود که به موقعیت و مقام بالاتری برسید یا این امکان را برای شما فراهم کند که در یک منطقه بهتر زندگی کنید. این همان چیزی است که اغلب بر سیاستمداران تأثیر می‌گذارد، کسانی که خیلی خوب فکر می‌کنند، طوری که احتمال انتخاب مجدد آن‌ها افزایش می‌یابد. برای بیشتر آن‌ها خیلی سخت است به نتایجی برسند که نتوانند با رأی‌دهندگان راحت بنشینند.

صفحات کتاب :
312
کنگره :
‏‫‭BF۴۴۱‬‬
دیویی :
‏‫‭۱۵۳/۴۲‬‬
کتابشناسی ملی :
9210220
شابک :
978-622-220-884-4
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه قوانین تفکر