امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
150,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید

کتاب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید نوشته شروین دربندی و دیگران می‌باشد و انتشارات کلید پژوه آن را به چاپ رسانده است. در این کتاب به نقش و کاربردهای هوش مصنوعی در زندگی روزمره مثلا در پزشکی، جنگ، کشاورزی، هنر و ... در عصر جدید می‌پردازد.

هوش مصنوعی به قدرت استدلال و برنامه‌ریزی در رایانه یا سایر ماشین‌ها گفته می‌شود. هوش مصنوعی در مبنا یکی از رشته‌های علوم رایانه است که به مطالعه و توسعه دستگاه‌های هوشمند از طریق ارائه الگوریتم مناسب می‌پردازد تا ماشین‌ها را قادر به ادراک، استدلال و یادگیری سازد.

گزیده کتاب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید

جنگ مدرن از اوایل قرن بیستم هواپیماهای کنترل از راه دور را برای مأموریت‌های اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی به کار گرفته است. با جدیدترین نوآوری‌های هوش مصنوعی و فناوری ارتباطات، هواپیماهای هدایت شونده از راه دور یا وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین، که معمولاً پهپاد نامیده می‌شوند، به اجزای مهمی در عملیات نظامی تبدیل نام اشتباهی است، زیرا پرسنل « بدون سرنشین » می‌شوند.

اصطلاح نظامی هواپیماهای بدون سرنشین را از مکان‌های دور هدایت می‌کنند. اهداف بالقوه را ارزیابی می‌کنند، انطباق با قوانین تعامل RPA اپراتورهای را نظارت می‌کنند و مأموریت‌های لجستیکی جستجو، نجات و حمل و نقل را انجام می‌دهند. در اصل، آن‌ها وظایف خطرناکی را انجام می‌دهند که اغلب منجر به تلفات انسانی، اما در فاصله ایمن از منطقه جنگی می‌شود.

سال نشر :
1403
صفحات کتاب :
294
کنگره :
‬‮‭‬‮‭‬‮‭‬‮‭Q۳۳۵
دیویی :
‏‫‬‮‭‬‮‭۰۰۶/۳‬‬
کتابشناسی ملی :
9618736
شابک :
978-622-8001-50-0

کتاب های مشابه نقش هوش مصنوعی در عصر جدید